“Gezelligste restaurant van Porec”
Beoordeling van Cotton Club Restaurant

Cotton Club Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Dessert in Porec
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is prima en de bediening is uitstekend. Vriendelijk, humor, altijd in voor een praatje en ze spreken alle talen. Zelfs een beetje Nederlands. Ze onderscheiden zich van de andere restaurants door regelmatig live muziek op hun terras ten gehore te brengen. Een aanrader als je een leuke avond wilt hebben.

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier alleen even geschuild voor de regen en wat gedronken en een bananasplit gegeten. De bediening vond ik wat lomp en het ijs van de bananasplit was niet erg goed, wat je wel zal verwachten in Porec.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net en vriendelijk personeel. Gerechten met zorg voorbereid, uitzonderlijk voor een toeristische plek zoals deze.

toeristische plek.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor 2 keer hier geweest. Restaurant ligt centraal in Porec. Toen we langs liepen zagen kinderen dat ze frikandel, kroket en bami schijf serveerden .
Bediend vriendelijk en attent,mij. Vrouw liet mes vaker. Komt meteen iemand om het weg te halen en brengt een nieuw mes.serveren ook vlees, pizza,pasta en vis.toiletten zijn schoon.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek, niet bizar bijzonder. Je kon op gemakje zitten, prima service, lekker hapje bruschetta gegeten

Reizigers die Cotton Club Restaurant bekeken, bekeken ook

In Cotton Club Restaurant geweest? Deel je ervaringen!