“Nederlandse kost onder Kroatische zon”
Beoordeling van Cotton Club Restaurant

Cotton Club Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Dessert in Porec
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor 2 keer hier geweest. Restaurant ligt centraal in Porec. Toen we langs liepen zagen kinderen dat ze frikandel, kroket en bami schijf serveerden .
Bediend vriendelijk en attent,mij. Vrouw liet mes vaker. Komt meteen iemand om het weg te halen en brengt een nieuw mes.serveren ook vlees, pizza,pasta en vis.toiletten zijn schoon.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek, niet bizar bijzonder. Je kon op gemakje zitten, prima service, lekker hapje bruschetta gegeten

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, echte Nederlandse frikandel en mijn vriend had een steak, de lekkerste die hij deze vakantie heeft gehad (en we zijn hier al 10 dagen en regelmatig uit eten geweest). Ook fijn dat als je even de menukaart bekijkt ze niet meteen op je af stormen om je "binnen te halen".
En ze verstaan en spreken beetje Nederlands das ook mooi meegenomen.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu voor het tweede jaar in Porec en hebben ons restaurant hier gevonden: the cotton club. Ontzettend vriendelijk personeel en goed eten. We verheugen ons elke avond op het eten en de gezelligheid op het terras. Een aanrader voor iedereen. Regelmatig is er ook live muziek op het terras en dat onderscheidt ze ook al van de andere terrassen in de omgeving.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker en heel erg vriendelijk. Je kan er altijd vragen, ze maken het voor je indien mogelijk

Reizigers die Cotton Club Restaurant bekeken, bekeken ook

In Cotton Club Restaurant geweest? Deel je ervaringen!