“Lekkere ijs met randanimatie”
Beoordeling van Gelateria Fontana

Gelateria Fontana
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Porec
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijs is lekker zonder meer. De randanimatie maakt het af. Jongleren met ijsbolletjes, fantastisch.

Datum van bezoek: juli 2018

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs met een ruime keuze aan soorten en smaken. Leuke bediening die de moeite neemt om je echt als een gast te laten voelen.

Datum van bezoek: juli 2018
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jimmy's Fontana heeft ongetwijfeld het lekkerste ijs in Porec! Alle medewerkers zijn super aardig en spreken zelfs wat Nederlands. Je ijsje wordt altijd voorzien van een showtje ijs-goochelen.
Kei leuke ervaring!
Ook de gebakjes zijn een aanrader; om je vingers bij op te eten :)

Datum van bezoek: juni 2018
24 augustus 2017 beoordeeld

Een must voor de ijsliefhebber. Het lekkerste ijs uit Porec in de verre omgeving. Porec bezoeken betekent hier een ijsje eten. Zeer goede kwaliteit voor een Kroatische prijs (dus niet duur). En ook nog leuk geserveerd ook!

Datum van bezoek: augustus 2017
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben op het terrasje heerlijke ijscoupes en een paar gebakjes besteld. We hebben er lange tijd gezeten om naar de grappen en grollen van de bediening te kijken. Af en toe betrokken ze onze kinderen er ook bij; die vonden dat natuurlijk helemaal geweldig. Aanrader. Wij gaan zeker nog een keer een ijsje halen daar!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Gelateria Fontana bekeken, bekeken ook

Novigrad, Istrië

In Gelateria Fontana geweest? Deel je ervaringen!