“Verblijf Porec”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Apartment Sven- Marino Nr.1

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Nieuw-Vennep, Nederland
2 beoordelingen
“Verblijf Porec ”
Beoordeeld op 27 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

Aangenaam appartement waar ik met 2 vrienden 9 dagen ben verbleven. Het appartement bevind zich in een rustige wijk net buiten het centrum.De kamer was pas geleden volgens de verhuurster vernieuwd. En dat was ook zeker zichtbaar. Airco werkte perfect en we hebben veel op het balkon gezeten. Zowel s'morgens als s'avonds was het daar aangenaam. Wel iets minder was de WiFi het varieerde erg van een redelijk tot slechte werking. Over de gastvrijheid van de verhuurster ben ik ook zeer te spreken! Al met al een goed verblijf gehad. Aanrader dus!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren