Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel vriendelijke bediening.
Goed ontbijt goed diner alles in buffetvorm
Mooie omgevingen .
Alleen svonds weinig te doen in het hotel.
Zeker een aanrader .
Mooi zwembad alleen wat koud water.
Voldoende pakeer plaatsen .

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Goed buffet voor ontbijt en diner. Ontbijt met verschillende eieren, yoghurt en fruit soorten. Diner met verschillende vis en/of vlees soorten. Zwembad met genoeg ligplaatsen (die bezet worden gehouden door handdoeken) maar dan was er nog genoeg plaats. De zee was dichtbij maar echt strand om aan te liggen wat verderop. Geweldige omgeving.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Top vakantie gehad mede door dit hotel. Kamers schoon en prima qua formaat. Airco kon niet echt koud, en koelkast stond overvol. Wifi werkt uitstekend, ook buiten het hotel in combinatie met de andere hotels van Laguna. Animatieteam deed iedere dag vrolijk hun ding.
Eten was goed en gevarieerd. Ontbijt, prima inclusief de champagne.

Parkeren voor de deur tegen kleine betaling. Handdoekenservice van het zwembad was een paar dagen te laat, erg vervelend als je lekker wilt zonnen.

Personeel in de restaurants varieerde heel erg. Soms goed, jong en dynamisch. Soms, star en niet gastvrij.

Foutje met de kamer 1e dag niet echt professioneel opgelost. We kregen bij aankomst te horen dat er iets fout was gegaan met onze kamer. We moesten daardoor 1 nacht op kamer 614 slapen, een invalidekamer. Ik sliep op een (slechte) stretcher en mijn vriendin op een normaal bed. Douche in die kamer had slechte afvoer waardoor het een water ballet was.

Compensatie: 2 drankjes. Toen wij vroegen of er misschien nog een fles water bij kon, was dat beslist niet mogelijk en de ober vertelde dat dat een aanslag op zijn loon zou zijn.

Mooi land, aardige mensen!

Laatste punt, ik vond het jammer dat ik niet via het hotel een duik trip kon regelen. Nu moest ik via internet of naar de stad rijden om het te regelen. Dit zou makkelijk (en klantvriendelijker) door het hotel geregeld kunnen worden.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel met super schone en nette kamers! Overigens is alles erg netjes en super schoon!

Het is jammer dat er in de avonden niet een gezellig programma is!

Eten ruime variatie en veel wisseling vd gerechten!

Prima accommodatie in een prachtig land

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 juli 2016

Een ruim modern opgezet hotel in een mooie omgeving en prachtige tuin. De kamers zijn niet groot maar prima en bijna allemaal met zeezicht. Lekker zwembad met handdoek service en heerlijke ligbedden.
Het eten is uitgebreid met voldoende keuze. Elke avond muziek.

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Ana D, Manager van Hotel Molindrio Plava Laguna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2016

Beste Oase2013
Hartelijk dank voor uw mooie commentaar over hotel Laguna Molindrio. Het doet mij plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was met alles wat het hotel te bieden heeft. Wij hopen dat wij de kans krijgen u opnieuw te ontvangen en ons best te doen opdat u nog een schitterende vakantie beleeft.
Vriendelijke groet
Ana Deltin Golub, manager