“Gezellig dorp”
Beoordeling van Baska

Baska
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Baska is een gezellig dorpje met een haventje en een strandje. Verschillende restaurantjes waar je goed kunt eten. Een bedrijvig dorpje met een camping in de buurt.

Datum van activiteit: mei 2018

14 mei 2018 beoordeeld

Door kleine straatjes en langs boulevard gelopen. We waren op zoek naar toeristenbureau. Moeilijk te vinden. Hadden de moed al opgegeven. Uiteindelijk na vragen toch gevonden. Door Vriendelijk dame geholpen maar zal veel duidelijker aangegeven moeten worden. Te onopvallend.

Datum van activiteit: mei 2018
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Baska is en mooie plaats met en super mooie kiezelstrand. Alle booten die tochten naar andere eilanden maaken vertrekken hier. Of je moet met de veerboot gaan. Ligt afgelegen op het eiland maar als ik met kinderen zou gaan zou dit mijn eerste keus zijn.

Datum van activiteit: juni 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Goede vriendelijke bediening. Reserveren kan niet maar je laat je mobiele nummer achter en je krijgt een melding wanneer je tafel vrij is.
Aanrader

Datum van activiteit: juli 2017
Bekijk meer beoordelingen
12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eens aan het strand heb je een lange promenade met standjes voor te eten, te drinken, te shoppen... echter was voor ons deze kuststreek veel te druk, waardoor het rustgevend effect van een zee wegviel.

Datum van activiteit: september 2016

Reizigers die Baska bekeken, bekeken ook

Krk Island, Kvarner Bay Islands

In Baska geweest? Deel je ervaringen!