“Heerlijke ravioli”

Keukens: Pizzeria, Fastfood, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi plekje om neer te strijken, voor een hapje en-/of drankje. Wij kozen beiden voor de ravioli met 4 kazen, echt om je vingers bij af te likken. Tijdens deze lunch was er genoeg te zien aan al het volk wat langs zwoegt in de hitte vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: augustus 2021

10 juli 2020 beoordeeld

Erg lekkere pizza en tonijnsalade gegeten. Vriendelijke bediening en mooi uitzicht. Kinderen vonden het ook erg mooi daar.

Datum van bezoek: juli 2020
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een zacht prijsje.
Voelt niet toeristisch aan, super vriendelijke bediening! Hier komen we terug!

Datum van bezoek: mei 2019
26 september 2017 beoordeeld

De bediening was fantastisch, het eten is low budget maar lekker.
Het uitzicht van het terras is een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 augustus 2017 beoordeeld

Niet het beste restaurant van Motovun, maar zeker de beste snack met het mooiste uitzicht. De kaart bestaat voornamelijk uit pasta's en pizza's. Wij bestelden elk een pizza en deze waren lekker en goed belegd. Ook de ijsjes als dessert die je per bol kan bestellen zijn heel lekker en volumineus.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Montona Gallery bekeken, bekeken ook

Motovun, Istrië

In Montona Gallery geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.