“Super lekker eten!!! Eerlijk, gezond en smaakvol. Aanrader”
Beoordeling van Arta Larga by Gastro Diva

Arta Larga by Gastro Diva
Geclassificeerd als nr. 7 van 98 Restaurants in Makarska
Keukens: Italiaans, Kroatisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Privé-dinergelegenheid
15 september 2018 beoordeeld

We hebben met ons gezin hier gegeten. Het was een feestje hoe lekker alles was. Super bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding en verrassend lekker. We zijn er meerdere keren naar terug gegaan!

11 augustus 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Tweemaal gegeten en alle gerechten vielen in de smaak, vooral zeebaars en de lamskoteletjes (wel bij vermelden hoe die gebakken moeten worden want over al in Kroatië wordt vlees te hard gebakken). Prijselijk, ook de witte wijn en rosé die goed gekoeld was, viel in de smaak. (Van wijn koelen hebben ze in andere restaurants niet veel verstand). Een aanrader!

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hebben we bij Diva gegeten op aanraden van onze host. Wat een goed besluit! Heerlijk gegeten. Echte aanrader

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig gegeten
Goede wijn
Super en aangename bediening
Bord met persoonlijke touch met correcte prijs. Wijn inderdaad iets duurder als anders..

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is echt super bij gastro diva! De kaart is minder uitgebreid dan bij andere restaurants maar daardoor is de kwaliteit van het eten echt goed. We hebben een heerlijke avond gehad. Het is wel slim om in het hoogseizoen vooraf te reserveren om zeker te zijn van een plek.

Reizigers die Arta Larga by Gastro Diva bekeken, bekeken ook

Makarska, Split-Dalmatië

In Arta Larga by Gastro Diva geweest? Deel je ervaringen!