“EXCELLENT ”

Geclassificeerd als nr. 2 van 98 Restaurants in Makarska
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste eten van onze hele reis doorheen Croatie, 2 x pepersteak gegeten. Zonder te overdrijven 1 van de beste steak die we in onze 25jaar al gegeten hebben.

Milenko onze ober, fantastische man !

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel het eten als de bediening zorgen voor een geweldige beleving. Nog nooit zulke lekkere biefstuk gegeten. Alles wordt vers a la minute gemaakt, ook de bijgerechten als friet en brood. Zorg wel dat je reserveert.

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een steak van huis gegeten. Nog nooit zo een lekkere steak gegeten als hier . Ook mooi gepresenteerd en een super vriendelijk chef en personeel.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden geluk dat de ober zelf voorstelde om tafeltje te houden omdat anderen bijna klaar waren. Na 20 min terug en er was tafel vrij. Klopt van de langere wachttijd maar dat weet je op voorhand en de kwaliteit van het eten is het wachten waard! Gratis apero en dessert aangeboden, gezellig terras. Terecht nr 1, doe zo voort!

Caomala, Public Relations Manager van Hrpina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Thank you so much for your nice review, we're looking forward to welcome you again! :) Best regards, Restaurant Hrpina Makarska

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

PROFICIAT!!!
Het is een familie restaurant, de vrouw staat in de keuken en mijnheer dient op.
Je kan er niet reserveren, maar let op het is er zeer druk. En terecht want het eten en de bediening is subliem!
Op de kaart vermelden ze dat het max 45min kan duren voor de bereiding van het eten.
Het zijn heel grote porties die een streling zijn voor je smaakpapillen.
Alle negatieve commentaren zijn onterecht.
Het is een top restaurant met een zeer gezellige sfeer.
Wij betaalden 56€ voor 2x lam en fles wijn.
Aan de uitbaters: doe zo verder!!!

Reizigers die Hrpina bekeken, bekeken ook

Makarska, Split-Dalmatië

In Hrpina geweest? Deel je ervaringen!