“Geweldig!”

Restaurant Riva
Geclassificeerd als nr. 5 van 109 Restaurants in Makarska
Keukens: Kroatisch
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We werden aardig ontvangen bij het restaurant. Het eten was echt top! De biefstuk (Beefsteak Riva) die ik zelf had smaakte geweldig. De bediening is zoals het hoort te zijn - netjes en beleefd. Ik ga er zeker nog een keer naar toe en dat kan zal ik ieder ander ook zeker aanraden.

Datum van bezoek: september 2019
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager van Restaurant Riva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you so much ! Reviews like this means a lot to us ! We are also hoping that we gonna see you soon !
Best regards, Riva stuff

12 september 2019 beoordeeld

Sfeervol restaurant, Opmerkelijk dat er veel ouders met kinderen waren.
Min puntje als je bij 2 rokende ouders in de buurt zit!

Datum van bezoek: september 2019
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager van Restaurant Riva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Thank you so much for your kind review.
It is a pleasure serving our guests no maters what age they are, like that and children :)
Nothing more nicer than to see happy family in our restaurant.
Smoking is allowed in Croatia on the terrace and open air, and it would be against the low if we do not allow it. But we can always find you table far away from smokers, we have big terrace :))))
Best regards, Riva stuff

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een fantastische plaats met een schitterende bediening. Ook fijn dat ze extra uitleg geven bij alles. Hier moet je gewoon komen eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
Restaurant_Riva, General Manager van Restaurant Riva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Thank you lady for sharing your experience with us,
we hope that you manage to visit us again,
best regards,Riva stuff

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten met fantastisch personeel. Personeel gaf ons top advies over de delicatessen! Vlees en vis waren super bereid. En de voorgerechten waren hemels.

Datum van bezoek: augustus 2019
Restaurant_Riva, General Manager van Restaurant Riva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Thank you very much for taking your time and giving us a grade,we really hope to see you again and giving you other advices we possess.

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 3 augustus geweldig gegeten, goed advies mogen ontvangen mbt de wijn. Het bereiden van de steak tartaar aan tafel was een ervaring op zich. Smaakte Top. Wel erg groot voorgerecht wat gemakkelijk gedeeld kan worden. Hoofdgerecht was ook prima.

Datum van bezoek: augustus 2019
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager van Restaurant Riva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

It was a pleasure serving you :) your comment means a lot to us and there is not enough words to express how happy we are with it.
Best regards riva stuff

Reizigers die Restaurant Riva bekeken, bekeken ook

Makarska, Split-Dalmatië

In Restaurant Riva geweest? Deel je ervaringen!