“Top!”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige man! Hij heeft wel een aparte manier van het runnen van zijn restaurant. Je eet eerst je voorgerecht en besteld daarna pas je hoofdgerecht. De eigenaar maakt veel producten zelf. Zoals het brood, de olijfolie, de wijn, grappa en dessertwijn. De twee laatstgenoemde liet hij ons proeven.
Vooraf hadden we een schotel met verschillende vishapjes. Als hoofdgerecht visfilet en duck. En als toetjes pancakes. Wij hebben genoten van begin tot eind.

28 september 2016 beoordeeld

Dit restaurant en de eigenaar zijn beide fantastisch. Dit is zoals het hoort te zijn.
Het restaurant ligt niet midden in het centrum met al zijn toeristen maar meer richting strand. We hebben allen op het terras gezeten wat op zich heel fijn en gezellig was er was ook goed licht zodat je ziet wat je eet.Daarnaast de gastvrijheid van Antonio zelf is fenomenaal. Hij denkt met de gasten mee zoals hij bij ons deed dat deed hij aan iedere tafel. Je wordt echt verwent en ook wat betreft het eten. De huis huisgemaakt tomatensoep was heerlijk maar wordt daarna overtroffen met een schaal van twee hoofdgerechten die hij als sharing diner voor ons was opgemaakt.Verrukkelijk was de Tonijn met mango en avocado en ook de verse visfilet van de gril met pistache nootjes was ongekend lekker. Daarna kregen we een likeurwijn die hij zelf maakt en deze lijkt een beetje op zoete port, deze werd ons aangeboden. Nu doen meerdere restaurants dat maar werkelijk niet te drinken. Deze daarentegen was fenomenaal lekker dus bestelde wij samen een kwarktaart met aardbeien om te delen.
Nu hebben ze overal in Kroatie kwarktaart maar met deze niet te vergelijken. Zooooo lekker, vers en zacht met heerlijke bodem en lichte citroen smaak. Wat een heerlijk avond hebben wij gehad. Special thanks to Antonio!

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader voor een authentieke avond vol lekker eten en drinken, vergezeld door een passionele eigenaar en zijn familie. Reservatie is een must aangezien het een zeer populair restaurantje is.

6 augustus 2016 beoordeeld

Hier komen dineren en van te voren gereserveerd. De eigenaar van de zaak loopt rond en verzorgt alle tafels persoonlijk, met hulp van een jonge bediende. Het is een ontzettende chaoot, maar hij maakt er wel iets unieks en persoonlijks van. Het terras ziet er verder echt afzichtig uit, maar het eten en de wijn was goed.

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, geen gehaast zoals het hoort de eigenaar laat je lekker alles op gemak bestellen en denkt mee stelt leuke combinaties voor. Leuke kaart aangezien hij veel alleen doet is het soms wat moeilijk oogcontact te krijgen als je droog staat ;)

Maar prima zaak om lekker te genieten.
Moeite waard!

Reizigers die Don Antonio bekeken, bekeken ook

Makarska, Split-Dalmatië

In Don Antonio geweest? Deel je ervaringen!