“Must eat!”
Beoordeling van Tempera Streetfood & Bar

Tempera Streetfood & Bar
Geclassificeerd als nr. 4 van 98 Restaurants in Makarska
3 oktober 2018 beoordeeld

Wat een heerlijk restaurant! Tempera is een absolute aanrader, het eten is voortreffelijk, zowel voor vlees/viseters als voor vegetariërs. Prijs/kwaliteit verhouding is gunstig, zeker als ik dit vergelijk met vergelijkbare restaurants in bijvoorbeeld Nederland.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen met een welkomstdrankje. Ikzelf ben vegetariër en bij het bekijken van de kaart vond ik helaas geen gerechten. Toen ik de ober vroeg of er ook vegetarische opties waren, gaf hij aan dat er een gerecht is, maar niet op de kaart staat. Hij kon het zo opnoemen en ik heb deze besteld. Ook kon de ober een goede wijnsuggestie doen toen we er naar vroegen.
Het eten wordt geserveerd op een mooie grote houten plank, er is duidelijk moeite gedaan om dit als een plaatje te laten ogen, het ziet er prachtig uit. Ook krijg je een zeer uitgebreide uitleg bij het serveren van je gerecht.
Het eten is fantastisch en kwalitatief erg goed. Het is een smaaksensatie en er zijn verrassende en lekkere combinaties gemaakt met ingrediënten.
Helaas werd de bediening vanaf het hoofdgerecht aanzienlijk minder zichtbaar in het restaurantgedeelte, waardoor de lege planken erg lang op onze tafel bleven staan en het lastig werd om drank of een dessert te bestellen.
Uiteindelijk hebben we de avond afgesloten met eveneens een heerlijk dessert.

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden eerst ieder een eigen gerecht gekozen, 3 dezelfde en 1 ander gerecht. De serveerster gaf aan dat alles op een grote plaat kwam én het misschien leuker was om verschillende gerechten te kiezen. Na een snelle switch van een gerecht hadden wij 3 verschillende gerechten gekozen. Alles kwam netjes en verzorgd op een mooie grote houten plaat, de serveerster gaf er een duidelijke uitleg bij wat alles was en wij konden aanvallen! De smaken waren erg goed en de Oink Oink (slow cooked varkensvlees) viel mooi uit elkaar. De spareribs en de kip teriyaki is ook heerlijk! Alles was voor ons wel aan de zouten kant, maar dit kan voor iedereen anders zijn. De serveerster was op de Kroatische manier vriendelijk. Kortom een leuk en gezellig restaurant en de prijs-kwaliteit kwam goed overeen.

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Kroatische keuken kon me na 10 dagen niet overtuigen. Vandaar selecteerde ik dit restaurantje in Makarska. ‘Anders en heel lekker’ las ik op TripAdvisor. Ik nam de Tiki Taka, sushi van tonijn en het was top. Een smaaksensatie en een mooi plaatje! En je kan vanop het terras heel de baai van Makarska bewonderen.

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige loungebar/restaurant. Totale plaatje klopt; het eten, de aankleding, muziek. Kok weet waar ie mee bezig is. Verrassende smaakcombinaties, perfect op elkaar afgestemd en een plaatje op je bord. Echt n aanrader. Op het einde van de boulevard, beetje in de luwte van de zon en het toerisme.

29 augustus 2018 beoordeeld

We verbleven twee weken in Kroatië en moet zeggen dat Tempera ons beste eetadresje was. Heerlijke gerechten met verrassende combinaties, samen met een vriendelijke en gastvrije bediening. We hadden allemaal verschillende gerechten, dus we proefden van alles wat en konden dus genieten van de kok zijn meesterwerkjes. Misschien iets weinig voor een volwassen man als hij louter een hoofdgerecht neemt, maar met twee kleine kinderen dien je nog altijd wat plek te hebben.

Reizigers die Tempera Streetfood & Bar bekeken, bekeken ook

Makarska, Split-Dalmatië

In Tempera Streetfood & Bar geweest? Deel je ervaringen!