“Late lunch”
Beoordeling van Tempera Streetfood & Bar

Tempera Streetfood & Bar
Geclassificeerd als nr. 4 van 98 Restaurants in Makarska
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden eerst ieder een eigen gerecht gekozen, 3 dezelfde en 1 ander gerecht. De serveerster gaf aan dat alles op een grote plaat kwam én het misschien leuker was om verschillende gerechten te kiezen. Na een snelle switch van een gerecht hadden wij 3 verschillende gerechten gekozen. Alles kwam netjes en verzorgd op een mooie grote houten plaat, de serveerster gaf er een duidelijke uitleg bij wat alles was en wij konden aanvallen! De smaken waren erg goed en de Oink Oink (slow cooked varkensvlees) viel mooi uit elkaar. De spareribs en de kip teriyaki is ook heerlijk! Alles was voor ons wel aan de zouten kant, maar dit kan voor iedereen anders zijn. De serveerster was op de Kroatische manier vriendelijk. Kortom een leuk en gezellig restaurant en de prijs-kwaliteit kwam goed overeen.

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Kroatische keuken kon me na 10 dagen niet overtuigen. Vandaar selecteerde ik dit restaurantje in Makarska. ‘Anders en heel lekker’ las ik op TripAdvisor. Ik nam de Tiki Taka, sushi van tonijn en het was top. Een smaaksensatie en een mooi plaatje! En je kan vanop het terras heel de baai van Makarska bewonderen.

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige loungebar/restaurant. Totale plaatje klopt; het eten, de aankleding, muziek. Kok weet waar ie mee bezig is. Verrassende smaakcombinaties, perfect op elkaar afgestemd en een plaatje op je bord. Echt n aanrader. Op het einde van de boulevard, beetje in de luwte van de zon en het toerisme.

29 augustus 2018 beoordeeld

We verbleven twee weken in Kroatië en moet zeggen dat Tempera ons beste eetadresje was. Heerlijke gerechten met verrassende combinaties, samen met een vriendelijke en gastvrije bediening. We hadden allemaal verschillende gerechten, dus we proefden van alles wat en konden dus genieten van de kok zijn meesterwerkjes. Misschien iets weinig voor een volwassen man als hij louter een hoofdgerecht neemt, maar met twee kleine kinderen dien je nog altijd wat plek te hebben.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hebben wij gedineerd bij Tempera Streetfood & Bar. Bij binnenkomst was geen tafel vrij. Vanwege het aantal wachtenden voor ons hebben wij even getwijfeld om te wachten. Blij dat we uiteindelijk toch hebben gewacht, want wij hebben hier heerlijk gegeten!

Tempera Streetfood & Bar bevindt zich net buiten de boulevard van Makarska waardoor je ontsnapt aan de drukte van de langslopende toeristen. Dit samen met de lounge achtergrondmuziek zorgt voor een rustige, ontspannen sfeer.

Het personeel was vriendelijk en professioneel. Voor het wachten, kregen we een drankje van het huis aangeboden en de gerechten werden toegelicht bij het opdienen.

De gerechten zijn geen typisch Kroatische eethuis gerechten en daardoor verrassend. De smaak van onze gerechten was heerlijk. Wij hadden als voorgerecht de Rock n Rolls en Smoked Salmonz. Als hoofdgerecht de Glazed Ribs en Tempura Party. De gerechten smaken niet alleen lekker, maar worden ook appetijtelijk gepresenteerd.

Al met al waren wij zeer tevreden en kunnen wij dit restaurant aan iedereen aanraden!

Reizigers die Tempera Streetfood & Bar bekeken, bekeken ook

Makarska, Split-Dalmatië

In Tempera Streetfood & Bar geweest? Deel je ervaringen!