“Snel en lekker”
Beoordeling van Street Food La Strada

Street Food La Strada
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Snelle hap in Makarska
28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden niet te veel en niet te zwaar eten en ook niet te lang aan tafel zitten. Daarvoor is deze plek echt geschikt. Zelf bestellen aan de toog en de foto van het gerecht is beschikbaar op een tablet. Vriendelijke dame die het eten brengt. Een aanrader voor een snelle burger, pasta of salade. Alles wordt vers gemaakt.

Datum van bezoek: september 2018

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden mozzarella met spek salade, deze was heel erg lekker! Enkel spijtig dat de sla de dag ervoor al was gesneden, doet niets aan de smaak maar voor het zicht was het leuk geweest als de bruine randen waren afgesneden...
Cheesburger was super, niets op aan te merken!
Pasta pesto was een beetje smaakloos spijtig genoeg.

Overall heel lekker gegeten in een propere zaak met vriendelijke mensen!

Datum van bezoek: september 2018
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze uitgekozen aan de hand van tripadvisor. Is een fastfoosd restaurant. Je besteld je eten aan de balie en ze komen het eten brengen. Ze hebben echter niet alleen fastfood. We hebben gegeten: la strada burger, pulled pork ciabatta, tagiatelle shrimp en hot-sweet chicken with rice. Alle gerechten prima. De frietjes zijn heerlijk! Het is snel en goedkoop. Personeel komt vragen of alles naar wens is.

Datum van bezoek: augustus 2018
10 september 2017 beoordeeld

Street food la strada bestaat eigenlijk uit 2 delen. De fastfood kant en het restaurantdeel. In het restaurantdeel kun je heerlijk eten voor weinig geld. Je moet het eten aan de balie bestellen en dan komen ze het daarna aan je tafel brengen. Dit is niet een tent om uitgebreid uit eten te gaan, maar wel voor goed eten en weinig geld.

Datum van bezoek: augustus 2017
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor zijn we bij La Strada terecht gekomen. Op 4 dagen tijd zijn we er 2 keer gaan eten. Het principe is zoals een fastfood restaurant maar dan met kwalitatief heel erg goed eten! Het is wel nog even wennen voor het publiek omdat het concept heel erg nieuw is. Bestellen aan de kassa/bar - drinken op een dienblad mee naar de tafel - vervolgens brengt de gastvrouw je eten. We hebben hier het cheeseburger menu, pulled pork & spare ribs gegeten. Het was om te smullen! Zeer zeker een aanrader!! Prijs/kwaliteit verhouding heel erg goed!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Street Food La Strada bekeken, bekeken ook

Makarska, Split-Dalmatië

In Street Food La Strada geweest? Deel je ervaringen!