“Redelijk”

Gostionica ZRINSKI
Geclassificeerd als nr. 3 van 49 Restaurants in Crikvenica
Keukens: Mediterraan, Vis en zeevruchten, Kroatisch, Wijnbar
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben wel eens beter gegeten... Voorgerecht carpaccio van inktvis kwam zo uit de vriezer.. Wel leuk terras, in een steegje. Ruime tafels. De gerechten ogen als plate-services. Niet verkeerd maar zeker ook niet top.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot eten aan de boulevard, kun je hier rustig en gezellig een avondje tafelen. Vriendelijke bediening, prima eten. Indien je van vis houdt, kun je zelf de vis uitkiezen die je wilt eten. Wij konden nog lekker buiten zitten, het alternatief is half overdekt.

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een warme gastvrijheid. Keuze genoeg, zelfs voor degene die eindelijk eens wat anders dan vis of vlees wensen. Home made spaghetti, gnocchi etc. Vangst van de dag. Zeker de moeite waard.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt natuurlijk aan de boulevard eten, maar dit is echt aan te raden. Laat je adviseren door de vriendelijke bediening. Ze weten echt waar ze het over hebben. Eerst waren wij van plan om voor een pasta te gaan, maar hebben ons gelukkig over laten halen voor verse dagvangst. Redelijke prijs voor kwaliteit. Enige slechte recensies waren ook om wachttijd door ongeduldige gasten. #1 in de omgeving!

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de recensies van TripAdvisor hier gegeten. Heerlijk!! Wij hadden de grilled tuna en de spaghetti met zeevruchten in folie bereid. Beiden was zeer smaakvol. Aanrader om hier te eten.

Reizigers die Gostionica ZRINSKI bekeken, bekeken ook

Dramalj, Primorje-Gorski Kotar

In Gostionica ZRINSKI geweest? Deel je ervaringen!