“Heerlijk appartement in Cavtat”

Beoordeling van Apartment with sea view 2+2

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
VIEW FROM THE LIVING ROOM
Breakfast room
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Roel11
Horst, Nederland
Niveau 3 bijdrager
14 beoordelingen
“Heerlijk appartement in Cavtat”
Beoordeeld op 16 oktober 2016 voor een verblijf in september 2016

Na een warm welkom op het vliegveld van Dubrovnik door de eigenaresse van het appartement, kregen wij eenmaal aangekomen in het appartement uitgebreide tips en "Things to do" in deze omgeving. Dat was echt heel fijn, er is hier zo veel te zien en te beleven!
Het appartement is gelijkvloers, met een patio van waar je prachtig uitzicht hebt over de zee in de richting van Dubrovnik. Echt heel mooi. Het heeft een keuken, twee badkamers, een twee perssoonsbed, en een tweepersoons slaapbank. Voldoende kastruimte, waaronder een walk in closet, met ruim voldoende hangers. Met vragen van onze kant konden we altijd bij de eigenaresse terecht. Een zeer hartelijke dame!
Het appartement ligt niet in het centrum, maar even daarbuiten in een zeer rustige buurt op een heuvel, vandaar ook dat mooie uitzicht. Het centrum is echter niet ver weg, en alleen het allerlaatste stukje terug naar het appartement lopen is het even steil. Er is een supermarkt op loopafstand.
Cavtat is een prachtige oud stadje, waar veel te zien en te beleven is. Er is voldoende horeca, voor elk wat wils. Een echte aanrader!!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Dat het appartement zo heerlijk ruim is, en ook de buitenruimte.
Minpunten: De bedden waren naar onze smaak wat aan de harde kant, maar dat is persoonlijk.
Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren