“Redelijk eten zeer matige bediening.”
Beoordeling van Buffet Atlas

Buffet Atlas
Geclassificeerd als nr. 26 van 46 Restaurants in Cavtat
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat je bij Buffet Atlas geen culinaire hoogstandjes kunt verwachten blijkt al als je de kaart bekijkt. Wij gingen daar dan ook alleen naar toe voor een eenvoudige lunch (broodje kalkoen, een salade en knoflookbrood). Dat op het broodje kalkoen niet de beloofde mayonaise en tomaat zat is nog tot daar aan toe. Het is dame in de bediening die ervoor zorgt dat niet meer terugkomen. Deze de moet iets gaan doen zonder direct klantcontact. Beter voor haar en zeker voor de klanten.

Datum van bezoek: juni 2018

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super slecht gegeten. Je betaalt weinig maar daar krijg je dan ook niets voor, wat ik werkelijk niet kan begrijpen is dat er geen lachje vanaf kan. Als je in een dienstverlenend beroep werkt, proberen dan iets leuks van te maken, heel treurig dit.

Datum van bezoek: juli 2017
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst en vooral kon de bediening al geen glimlach opbrengen. Wat ons eigenlijk niet deerde want het was de Focaccia die ons lokte. Hij stond zeer smakelijk beschreven als focaccia brood met gorgonzola, spek en rode ajuin. Het brood dat Focaccia heet zou moeten binnen in zacht en gevuld zijn met een licht krokante korst aan de buitenkant...
Maar we kregen in plaats daarvan plat en smakeloos pizzadeeg. Met daarop al helemaal geen gorgonzola te vinden en al bij al nog geen 20 gram spek en als bonus een onsmakelijk zwart haar. De combinatie resulteerde in een smakeloos en plat gerecht. Het lekkerste vond in de Sommersby die we er dronken.

Datum van bezoek: september 2016
17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening super onvriendelijk. Carbonara spaghetti had 2 kleine spekjes. In de Griekse salade zat geen sla en op de foccacia met zalm was de zalm ver te zoeken. Slechtste plaats waar ik ooit gegeten heb.

Datum van bezoek: september 2016
22 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Buffet Atlas is voor ons altijd weer een plezier om te komen, als wij weer in Cavtat zijn, goed eten, vriendelijke bediening en altijd een goedlachse Luce die een praatje komt maken aan tafel ondanks de drukte.
Pozdrav iz hollandia

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Buffet Atlas bekeken, bekeken ook

In Buffet Atlas geweest? Deel je ervaringen!