“Gezellig dineren in een prachtige tuin.”

Battambang Resort Restaurant
Geclassificeerd als nr. 14 van 131 Restaurants in Battambang
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
8 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, meerdere keren. Een goede menukaart met veel lekkere gerechten, Cambodjaans en westers eten.
Tijdens het ontbijtbuffet kun je kiezen uit diverse lekkere dingen, lekkere tosti of een gebakken eitje. En genieten van een prachtige tuin, direct aan het zwembad
Complimentje aan de kok en aan de staff.

8 december 2017 beoordeeld

Aangenaam en gewaardeerde plaats waar mijn op elk uur de dag een klein maar ook een groter maaltijd kan hebben

11 november 2017 beoordeeld

We hebben hier tijdens ons verblijf vele malen gegeten. Of het nu ontbijt, lunch of diner was, het was altijd goed. Heel erg vriendelijk personeel, wat goed Engels spreekt. Heerlijke Europese of Aziatische gerechten. Een tafeltje aan het zwembad is een aanrader. Het is met de tuktuk niet ver vanuit Battambang-centrum. Voor herhaling vatbaar!

1 november 2016 beoordeeld

Keuze genoeg alles lekker vers bereid. Gezellig aan het zwembad met een unieke sfeer .ijs aan te raden

1 november 2016 beoordeeld

We hebben diverse keren in het restaurant gegeten, rustig aan het zwembad in een prachtige tuin. Zowel het Westers als het Cambodjaans eten staat op de menukaart. Veel keuzes op de menukaart maar ook nog extra aanbiedingen op het bord. We hebben heerlijk gesmuld van al dit lekkers. Geweldig behulpzaam personeel, ze spreken erg goed Engels.
Vanuit Battambang ben je met een TukTuk zo bij het restaurant, goed te doen.

Reizigers die Battambang Resort Restaurant bekeken, bekeken ook

Battambang, Battambang Province

In Battambang Resort Restaurant geweest? Deel je ervaringen!