“Goede sfeer... lekker eten”
Beoordeling van Choco L'Art Café

Choco L'Art Café
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Dessert in Battambang
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke verse Franse broodjes. De prachtige schilderijen geven een artistieke ambiance. Zeker een aanrader!

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein restaurantje vlak bij de dagelijkse centrale markt. Prima plek voor een ontbijtje of een lekkere lunch. Het gebak hebben wij niet geprobeerd. Verwacht niet teveel luxe, het is allemaal een beetje basic en zonder airco. Je steunt wel een erg leuke ondernemer!

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine lunch genuttigd in dit cafe. Ze hebben een niet te grote kaart, maar wel vanalles wat erop. We hadden een crepe met homemade butter en caramel. Deze smaakte goed. Ook de tomaat met kaas op toast gegeten. Eveneens erg lekker. Het personeel is heel vriendelijk. Je moet wel even zoeken, want het ligt een beetje verscholen. Zeker een aanrader.

10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De koffie was echt super en met name in Cambodja krijg je niet snel zulke koffie. Wij hadden hier geluncht met een stokbrood/sandwich met tonijnsalade. Het brood maken ze zelf en voedt goed. Fijne sfeer en het personeel is snel en vriendelijk.

10 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden nog zin in een dessert na ons diner elders en kwamen hier op uit! Wauw!! De artistieke sfeer, lekkere koffie en thee (probeer de monks tea), lekkere desserts, chille plek, uitgebreide westerse kaart hebben ons doen besluiten hier morgen ons ontbijt te komen nuttigen. Wij zaten er helemaal alleen, wat jammer voor de uitbaters!! Allen daarheen!!

Reizigers die Choco L'Art Café bekeken, bekeken ook

Battambang, Battambang Province

In Choco L'Art Café geweest? Deel je ervaringen!