Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke plek! Grote schone kamer hadden wij (deluxe) met een heerlijk bed. Het zwembad was erg fijn, lekker relaxen met een drankje erbij! Wij huurden via de receptie elektrische fietsen om zo alles in Bagan te verkennen. Prachtig gedeelte van Myanmar is dit en Zfreeti is een aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met prima uitvalsbasis voor de tempels. Wij zijn hier 4 nachten verbleven om de tempels in Bagan te ontdekken. Mooie kamers, mooi zwembad waar je een verkoelende duik kunt nemen na je bezoek aan de tempels van Bagan. Personeel uiterst behulpzaam. M'n vriend (inmiddels man ;) heeft me ten huwelijk gevraagd op een tempel in Bagan. Daarna heeft het personeel meegedacht en alles in werking gesteld om een privé diner op het dakterras te regelen met eigen butler. Super lief en mooi aangekleed! Ontbijt was ook heerlijk! Bij het hotel hebben ze elektrische fietsen. Die hebben we een dag gehuurd en bij het winkeltje tegenover nog een paar dagen een elektrische scooter gehuurd. Wij zouden er zeker weer verblijven!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018

Van te voren hadden wij laten weten met de nachtbus uit Yangon te komen. Het hotel liet weten dat indien al beschikbaar, wij dan bij aankomst al meteen gebruik konden maken van de door ons geboekte kamers. Altijd fijn als men hier rekening mee kan houden. Men liet ons weten dat wij voor die ochtend uiteraard ook gebruik mochten maken van het ontbijtbuffet, maar dat men hiervoor wel 5 dollar pp rekenden.
Uiteraard geen probleem.
De kamers waren zoals verwacht. Lekker ruim en schoon. Het ontbijtbuffet was echt super! Het personeel wederom erg vriendelijk en behulpzaam en het zwembad was een plezier voor jong en oud. Scootertjes hebben we gehuurd bij de buren en onze trip naar Mandalay bij Ever Sky, een bureautje aan de overkant. Van het hotel is het een kleine 5 minuten lopen naar de winkeltjes en restaurantjes en vanaf het hotel ben je met de scooter zo bij de tempels.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018

Goed hotel in rustige buurt, ideaal om uitstapjes naar de meeste bezienswaardigheden.
Restaurants in de buurt, Geld wisselen om de hoek. Vlak over kantoor van Balloons Over Began, Bediening was vriendelijk en vlot. Goed gegeten met Valentijn en goedkoop. Rustige kamers, basic maar voldoende en 2 keer per dag opgemaakt, top service. Heerlijk Zwembad.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018

Uitstekende kamers, vriendelijk, behulpzaam personeel. Het ontbijt is prima geregeld en dineren bij het zwembad is een aanrader. Heel goede keuken voor Birmees- en Westers eten voor een redelijke prijs.
Vervoer is allemaal in de buurt te krijgen, maar voor een voordeligere tuktuk loop je de straat uit richting dorp.

Kamertip: Op leeftijd of minder goed ter been, vraag een kamer op de begane grond.
Datum van verblijf: mei 2018