“Zeer lekker”
Beoordeling van Old Sailor

Old Sailor
Geclassificeerd als nr. 1 van 156 Restaurants in Nessebar
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op een middag gaan eten, zeer vriendelijke bediening. Lekker eten, veel keuze
Niet duur, een must do als je in nessebar bent.

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant in old nessebar zeer lekker gegeten.vriendelijke ober de vis was uitstekend zeker nog eens terug gaan

Datum van bezoek: september 2019
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden erg hartelijk welkom geheten door Stanislav die ons begeleidde bij onze menukeuze. Het eten was dan ook heerlijk. Ook de eigenaar is persoonlijk aanwezig en let erop dat iedere gast aan zijn of haar trekken komt. Kortom een erg geslaagde en romantische avond!

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier super lekker gegeten.
Salade met mosselen, scampi, inktvis, krab en look is een echte aanrader. Ook de mixed grill was lekker en goed gekruid. Als bijgerecht hadden we lookbrood genomen. Verrukkelijk!
Een pluspunt: de mensen van het restaurant zijn heel vriendelijk!

Datum van bezoek: juli 2019
10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein zaakje in het midden van Old Nessebar. We hebben hier super gegeten; het beste diner van onze vakantie tot nu toe. Met name de gevulde inktvis is heerlijk! De Bulgaarse Sauvignon Blanc smaakte er prima bij. Het restaurant is netjes en de bediening erg vriendelijk. Wij komen nog een keer terug!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Old Sailor bekeken, bekeken ook

In Old Sailor geweest? Deel je ervaringen!