“Nesbar”

Vanaf
Nessebar Old Town Walking Tour
Geclassificeerd als nr. 2 van 36 dingen om te doen in Nessebar
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er in de avond geweest.was er heel rustig en niet veel te doen.staan een paar oude kerken enz maar vond persoonlijk niet de moeite.je hebt wel een mooi uitzicht op de zee en kan mooie fotos nemen.na een uurtje heb je het wel gezien.met de bus uit sunnybeach 15min en prijs is 1.30leva pp

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit plaatsje in Bulgarije is zo mooi! Wij hebben dit overdag bezocht. Ik denk dat dit in de avond ook zeer leuk is aangezien dan alles verlicht is!

Mooie oude gebouwen, leuke winkeltjes, leuke sfeer! Een bezoekje waard!

Wij hebben hier toch wel 4 uur doorgebracht.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een oude historische plek moet zijn (wereld erfgoed lijst) is een vreselijke touristische plek die zo vol gebouwd is met kraampjes en luifels dat er van de gebouwen niet veel te zien valt. Agressieve verkoop ook nog eens... Roepen, trekken. Kortom: bespaar je de moeite

9 april 2018 beoordeeld

een mooi authentiek dorpje....mooi uitzicht en leuke restaurantjes, je kan heel lekker eten. Mooi zonsondergang.

Bekijk meer beoordelingen
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi om te bezoeken kleine straatjes en winkeltjes. Met de bus er naar toe geweest en een tip we keerden terug met de taxiboot. Heel leuk voor de Kids.

Reizigers die Old Nessebar bekeken, bekeken ook

In Old Nessebar geweest? Deel je ervaringen!