Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.323)
Beoordelingen filteren
1.323 resultaten
Waardering van reizigers
681
484
116
25
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
681
484
116
25
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.323 beoordelingen
Beoordeeld op 27 november 2015

De kamer was rustig, weinig lawaai, en zeer netjes en heerlijk ruim. heerlijk vond ik ook het grote zwembad met terras met leenhanddoeken. Ontbijt en restaurant zijn prima. Niets op aan te merken. Het ligt wel een eind van de beide luchthavens vandaan.

Verbleef: februari 2015
Bedank gginho
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Equipe d, Depto de Qualidade van Hotel Transamerica Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2015
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for your recent review of your stay with us.
It is our great pleasure to read your positive words about Hotel Transamérica. Thank you very much for your appreciation of our services and hospitality.
Thank you for the recommendation, it is very much appreciated.
Best regards,
Quality Department – Hotel Transamérica São Paulo

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 oktober 2015

3 nachten voor mijn werk in dit hotel verbleven. Misschien was het het seizoen maar het hotel was uitgestorven, wat het een beetje Trieste indruk geeft. Kamer was prima in order. Alleen jammer dat het hotel niet op koud weer berekend is. De algemene ruimtes in hotel waren erg fris.

Personeel is niet altijd even vloeiend in Engels, wat communiceren soms lastig maakt. Locatie is very van SP International Airport. Deed er 3 uur over (vrijdag avond en regen).

Food & Beverage is matig to OK. Room service menu is compact en het onbtijt is OK.

  • Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Bart S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Equipe d, Departamento de Qualidade - HTSP van Hotel Transamerica Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2015
Google-vertaling

Dear Guest ,
Thank you for taking the time to complete a review regarding our hotel. The guest experience is extremely important to us.
Please accept our apologies that your visit to the Hotel Transamérica did not live up to your expectations.
We will share your review with our Management Team to correct all issues raised.
We hope to welcome you back to the Hotel Transamérica to enable us to create a better experience for you.
Best regards
Quality Department – Hotel Transamérica São Paulo

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 15 december 2010

De bedden zijn erg hard en ongemakkelijk, er waren slechts 5 televisiezenders te zien, de vloer van de kamer was smerig en stonk naar rook.
Het enige goede was dat er warm water was.
Het zwembad en bubbelbad waren zeer koud.
De receptie deed vervelend toen we om een wekdienst vroegen en het was meestal te laat.
Toen we naar het winkelcentrum vroegen, gaven ze ons de verkeerde richtingaanwijzingen.
Het internet en wifi waren traag en je moest veel per minuut betalen.

Bedank sowhaty
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
hoteistransamerica, Quality van Hotel Transamerica Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2012
Google-vertaling

We thank you for sharing your experience with us. It is very important to understand the perception of our guests so we can better serve you with excellence in our services. We regret that your stay has resulted in some complaints. Your comment has already been passed to our responsible . Thank one more time for your comment. If you have any questions or suggestions, contact us: qualid_htsp@transamerica.com.br.
or enter in our website for any information.
Cordially

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

  • Verbleef: november 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marina V, Guest Relations van Hotel Transamerica Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Verbleef: november 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marina V, Guest Relations van Hotel Transamerica Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken