Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.049)
Beoordelingen filteren
4.049 resultaten
Waardering van reizigers
2.989
807
166
58
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.989
807
166
58
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 4.049 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarianaNunes, Director of Guest Experience van Grand Hyatt Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarianaNunes, Director of Guest Experience van Grand Hyatt Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarianaNunes, Director of Guest Experience van Grand Hyatt Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarianaNunes, Director of Guest Experience van Grand Hyatt Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarianaNunes, Director of Guest Experience van Grand Hyatt Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken