Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.979)
Beoordelingen filteren
3.979 resultaten
Waardering van reizigers
2.938
795
162
58
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.938
795
162
58
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.979 beoordelingen
6 juli 2016 beoordeeld

Mooi Hotel met een geweldig zwembad en ontbijt. Alles is goed geregeld hebben een heerlijke buiten bar. Ontbijt en kamers zijn zeer goed en laat je niets te wensen over om je zaken aldaar goed te regelen. Zijn er een week geweest

Verbleef: mei 2016
Bedank edwinb0b0
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest_Experience_SP, Director of Guest Experience van Grand Hyatt Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2016

Bedankt voor je lovende bericht en fijn om te horen dat het ontbijt zo goed was! Hopelijk kunnen we jullie snel weer verwelkomen bij ons.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 juli 2014 beoordeeld

Het Grand Hyatt hotel ligt net naast de bekende Morumbi brug in Sao Paulo. Het hotel is, mits je het geld er voor over hebt, perfect. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk, de kamers zijn ruim, schoon en van zeer goede kwaliteit en het hotel heeft uitstekende faciliteiten. Hieronder vallen een goede fitnesszaal, wellnessmogelijkheden, een indoor- en outdoor zwembad en diverse restaurants. Het hotel ligt ook op een goede locatie om Sao Paulo verder te ontdekken en ik kan geen verbeterpunt voor dit hotel bedenken.

Kamertip: - Vraag expliciet om een kamer aan de kant van de brug. Prachtig uitzicht!
  • Verbleef: februari 2014, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Martijn M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hyatt_SP_Management, Gerente geral van Grand Hyatt Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2014

Geachte gast,
Het was erg aangenaam om uw recensie te lezen. We zijn blij om te horen dat onze accommodaties, service, culinaire en recreatiegebieden bij u in de smaak vielen en hebben bijgedragen aan een prettig verblijf. Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling en we hopen u snel weer te mogen ontvangen.
Thierry Guillot – General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 september 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarianaNunes, Director of Guest Experience van Grand Hyatt Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 september 2018 beoordeeld

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarianaNunes, Director of Guest Experience van Grand Hyatt Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 september 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarianaNunes, Director of Guest Experience van Grand Hyatt Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken