Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.315)
Beoordelingen filteren
3.315 resultaten
Waardering van reizigers
2.109
843
220
89
54
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.109
843
220
89
54
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.315 beoordelingen
Beoordeeld op 15 april 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met zeer ruime kamers, welke van alle gemakken is voorzien. Goed en groot bed, kamer met aparte kantoorruimte. Grote, moderne badkamer. Ontbijt, bar en restaurant op niveau, wat van een dergelijk hotel mag worden verwacht.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Bedank McStea
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hilton_Morumbi, Executive Secretary van Hilton Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2016
Google-vertaling

Dear McStea,

First, my apologies for writing in English, unfortunately I don’t speak Dutch.
Thanks for such a nice review!

Your satisfaction gives us more energy and motivation to continue our work delivering a great service to everyone! Your classification has been shared with the staff members, department heads and is greatly appreciated.

We hope to see you soon!

Best Regards, Analu Vasconcelos
Executive Secretary

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2014 via mobiele applicatie

Alles marmer en goed geregeld. Enorme kamers met apart kantoortje, aparte badkamer en wc. Prettig ingericht, goede beveiliging. Lekkere airco en goed personeel. Zwembad en gym op dak geniaal. Aanrader in chaotisch sao Paulo. In zakendistrict.

Verbleef: oktober 2014, reisde voor zaken
Bedank Harmanna58
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hilton_Morumbi, General Manager Assistant van Hilton Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2014
Google-vertaling

Dear Harmanna58,

First I am sorry for my English writing, unfortunately I don’t speak Dutch.
“Dank u” for the review!

I am glad to see that you had a nice experience with us and you could enjoy our gym and also the comfort of our accommodation.

The Living Well Health Club is a full service gym with classes, top notch equipment, an indoor pool, sauna and a relaxing SPA area.

Next time you should try to visit us on your vacations, our concierge team has the best tips and will be glad to welcome you back!

Sincerely, Giovana Dornelles

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2014

ik verblijf regelmatig in dit hotel maar het lijkt alsof het te goed gaat met dit hotel. Het zit altijd vol en blijkbaar verslapt daardoor de manier van werken. Bij het inchecken was er maar 1 persoon beschikbaar waardoor er een lange wachttijd ontstond. De dame die we te woord stond sprak slecht engels en was bovendien niet hulpvaardig. Ze zou zorgen dat er 2 flesjes water naar mijn kamer werden gebracht, maar moet ze nu nog krijgen. Ik vroeg een rustige kamer niet bij de liften wat ze zou doen en vervolgens kreeg ik een kamer bij de lift met een tussendeur naar de kamer ernaast. Bovendien wilde ik dat mijn kamerpas geschikt zou worden gemaakt voor de 26e etage omdat ik daar ontbijt, maar dat kon ze niet doen.... Al met al, je kan beter op zoek naar een hotel waar ze nog blij zijn met klanten

  • Verbleef: mei 2014, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Reisgigant
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hilton_Morumbi, General Manager Assistant van Hilton Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2014
Google-vertaling

Dear Reisgigant,

First I am sorry for my English writing, unfortunately I don’t speak Dutch.

I really appreciated you took some part of your time to contribute with our continuously development process through your review.

I have no words to apologize and it is very hard to see that you didn’t have a comfortable experience this time. I will share the review with Mr. Patricio Alvarez, our General Manager and the Executive team.

We hope you give us another chance to show you the real Hilton hospitality, if you need any other help, please feel free to contact me at giovana.dornelles@hilton.com.

Best Regards, Giovana Dornelles

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 augustus 2013

Groot hotel met goede faciliteiten. Verbleef in een kamer met king size bed. Kamers zijn netjes en compleet. Aparte douche en bad. Ontbijt op de executive floor (26e etage) is prima met leuk uitzicht. De fitness ruimte is op de 28e etage. Heel uitgebreide ruimte (zo zie je ze niet vaak) met ook een mooi zicht op Sao Paolo (voor zover je Sao Paolo mooi kunt noemen...)

Kamertip: All rooms I have had so far where very good
  • Verbleef: augustus 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Reisgigant
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hilton_Morumbi, Administrative Assistant van Hilton Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2013
Google-vertaling

Dear Reisgigant,

First I want to apologize for my english writing, I wish I could speak Dutch!

Thank you for sharing your experience with the other travelers of the world!
We are very happy to know that you enjoyed our structure and services. São Paulo is not a place with natural beauties, but the architecture and buildings makes the view breathtaking!

We hope to have you back as our guest soon!

Kind regards,

Giovana Dornelles

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 26 april 2011

Had de kans om meerdere keren in het Hilton Morumbi te verblijven en ben altijd verbluft door de professionaliteit en de hoffelijkheid van het personeel.
Ze zijn altijd vriendelijk en doen hun best om elk verzoek onmiddellijk in te willigen.
Het hotel zelf is modern, schoon en goed onderhouden.
De fitnessruimte en het zwembad op de 28e verdieping zijn schoon en goed uitgerust.
Het lunchbuffet in het restaurant op de begane grond biedt een grote verscheidenheid aan warme en koude gerechten, waaronder sushi, en een breed scala aan uitstekende desserts.
Het restaurant op de 2e verdieping biedt een indrukwekkend dinermenu met een mooie selectie wijnen.
De bar heeft een mooie selectie bieren en een redelijk menu.
Als je genoeg hebt van de Hilton-hamburgers, vraag dan naar de "frango finger hamburger" (kipnugget-sandwich): het staat (nog) niet op het menu maar kan op aanvraag worden gemaakt.
Ik kijk altijd uit naar mijn reis naar Brazilië omdat ik weet dat ik hier zal verblijven.

1  Bedank ckers
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
ssantos, Administrative Assistant to the GM van Hilton Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2011
Google-vertaling

Dear TripAdvisor Travaler ckers,

Thank you for taking part of you time to write this nice review!
Your feedback will surely motivate our team to keep up with the good work. Recognitions are very important like critics and feedbacks and they teach us too.

Just like you said that you look forward when you know that you are coming to our hotel in Brazil, we always feel happy when we see a familiar guest coming back!

Thank you for your review and have a great week.

With the kindest regards,

Sandra Santos

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken