Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.953)
Beoordelingen filteren
1.953 resultaten
Waardering van reizigers
1.071
607
158
63
54
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.071
607
158
63
54
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.953 beoordelingen
Beoordeeld op 22 november 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden voor 2 dagen dit hotel geboekt. Wij vinden het namelijk leuk om per 2 dagen een ander hotel te nemen. Dit was dus ons eerste hotel in Rio. Ligging is ideaal, private maar toch redelijk dicht bij Leblon en Ipanema beach. Wij hadden een Sheraton club room wat een extra service bied oa ontbijt bovenin het hotel ( restaurant l’etoile). Vanuit hier (26ste verdieping)heb je mooi uitzicht op Rio. Ontbijt is compleet en goede service. De poolarea is heel groot met directe verbinding naar de private beach ( uniek voor Rio). Lunch restaurant bij de pool bied Argentijnse keuken, leuke uitzicht over de pool area omdat het restaurant op een verhoging zit. Gerechten zijn hier vers en smaakvol ( echt aanrader) het hotel ligt dicht bij druk Rio maar is wel rustig en fijn. Perfecte lokatie voor de mix van stad en rust van lokatie ( tegen stad aan). Zou hier zeker terug komen. Thanks Sheraton Rio looking good after us.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 12345luc
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 januari 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt niet meteen aan het strand van Leblon, Ipanema of Copacabana, maar wel op wandelafstand ervandaan.
(Wij zijn van het hotel over Leblon, Ipanema tot aan het einde van Copacabana gewandeld en terug. Goed voor zo'n 19km.)
Bovendien beschikt het hotel over een privé-strand en zwembaden.
Het grote zwembad heeft een uiterst aangename temperatuur en er zijn voldoende ligbedden aanwezig.
Hotelpersoneel was steeds heel vriendelijk, kamers zeer netjes en het ontbijt van hoogstaande kwaliteit.
De club-lounge voor Sheraton-club leden of SPG leden is uitstekend. Nog nooit iemand met zoveel liefde en plezier Caipirinhas zien maken als Agnaldo.
Het uitzicht van het hotel over de stranden van Leblon en Ipanema is adembenemend. De favela die aan de overkant van de straat van het hotel ligt stoort helemaal niet.
Als wij terug naar Rio gaan, kiezen we zeker terug voor Sheraton Grand Rio. Volgende keer nemen we ook onze (nu 10-jarige) dochter mee, want zelfs voor haar is het hotel uitstekend geschikt.
Rio u were amazing, en daar heeft dit hotel veel toe bijgedragen.

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Priscilla V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2015

Gerenoveerd hotel met privé strand en mooi uizicht op zee, Rio, en favellas. Bar, restaurant, zwembaden, dienst en eten is er zeker niets miss. We hebben daar een mooie kamer met alle confort gekregen. Van het hotel gaat je te voet naar strand "Le Blond" in 5 minuten.

Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Thierry D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Isabel S, Quality Manager van Sheraton Grand Rio Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2015
Google-vertaling

Dear Thierry D,

Thank you so much for staying us with and for taking your time on this review.

We feel extremely happy with your feedback and knowing that we could exceed your expectations!

We hope to see again soon and, once again, share with your special moments.

We are at your disposal for any assistance.

Cordially yours,
Isabel Soares dos Santos

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 7 januari 2015 via mobiele applicatie

Dit is een moeilijk, want De Sheraton Rio ligt direct aan een eigen strand, heeft mooie kamers ( voor de verdiepingen dat zijn gerenoveerd) en tal van zwembaden, bedden, en restaurants. De service is zeer goed. Helaas zijn de twee nadelen voor ons ( paren, geen kinderen) veel lawaaierige kinderen bij het zwembad en strand en een doordringende afvalwater geur waarschijnlijk te wijten aan de heuvel favelas boven.
Het is jammer, want het uitzicht vanaf de bovenste verdiepingen is schitterend. Maar ik ben blij dat we hier slechts één dag waren. De geur zojuist genietend van de buitengebieden moeilijk.

1  Bedank Scottamillsdc
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Isabel S, Quality Manager van Sheraton Grand Rio Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2015
Google-vertaling

Dear Scottamillsdc,

Thank you so much for choosing our hotel as your destination in Rio, and also, for your valuable time taken sharing with us your impressions about your experience here.

It is a big motivation for us to learn that you enjoyed our rooms, that now are already fully renovated, and especially your comment about our service. As we work hard every day on trainings seeking for compliments like that.

I am sorry to hear that the noise from the kids and smell coming from the beach disturbed your stay. Regarding the bad smell we are already pushing local authorities to solve it as soon as possible.

We really hope to welcome you back for a longer period and show you all the awesome facilities that our resort has to offer.

We´ll be looking forward to hear from you and wish you all the best on this New Year starting!

Cordially yours,
Isabel Soares dos Santos

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 24 november 2014

Mijn man en ik hebben een 16daagse cruise van Lisbon naar Rio gemaakt. Aan het einde van de cruise wilden we drie dagen langer blijven. We kozen voor het Sheraton, omdat het een eigen privéstrand heeft.
We arriveerden om 10 uur 's morgens. Raphael deed zijn uiterste best om een kamer te regelen met uitzicht op de oceaan. Tegen 10:20 waren we in onze kamer. Comfortabele bedden, goed toegewezen kamers en een mooi terras om de zonsondergang te bekijken.

We aten bij alle drie de restaurants die uitzicht boden en goed eten. Mijn man genoot van het Braziliaanse buffet die voor de lunch werd aangeboden. We kozen voor een late lunch en licht diner. Ik nam de Tuna Nicoise Salade, die perfect was. Ik ben niet zo van de buffets. De service, het eten, het ontwerp en het uitzicht was perfect in hun franse restaurant L'Etoile.

Maria Muto, Front office Manager, hielp ons met laat uitchecken, en ook met een probleem die we eerder hadden.
Onberispelijke klantenservice. Anderen die genoemd mogen worden, Aganaldo, en Gilberto, en onze ober bij L'Etoile. Belangrijke opmerking daarbij is dat het hotel volgeboekt was, en de service bleef perfect

Bedank PaulakLagunaBeach
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Isabel S, Quality Manager van Sheraton Grand Rio Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2014
Google-vertaling

Dear Mrs. Paula,

On behalf of the Sheraton Rio team, I would like to thank very much, firstly for having chosen our hotel and secondly for taken your valuable time on this nice review!

We feel glad and honored knowing that we were able to provide you with a perfect stay even being working on a full capacity.

Thank you for your compliments to our restaurants and staff. It is a great motivation for us all to receive them.

We´ll be waiting on the chance to welcome you back here and we remain at your entire disposal for anything you need.

Cordially yours,
Isabel Soares dos Santos

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken