Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is perfect gelegen aan het strand van Ipanema in Rio. Ipanema is een prettige plek om rond te wandelen en een hapje te eten. De “beach service” van het Sofitel is echt top. Ze hebben gratis strandstoelen en parasols beschikbaar voor hotel gasten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Marie-Bérengère C, General Manager van Sofitel Rio de Janeiro Ipanema, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Dear Wouter K,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Rio de Janeiro Ipanema.

Marie-Berengere Chapoton
Sofitel Rio de Janeiro Ipanema

Beoordeeld op 2 oktober 2016

fantastisch uitzicht vanaf dit hotel over ipanemabeach, het mooiste strand van Rio, hoewel de toegankelijkheid van het mooiste uitzicht van de rooftop bar met zwembad beperkt was, twee van de vier dagen gesloten wegens prive partijen. Geen gratis wifi itt de folder, het ontbijt was heerlijk uitgebreid maar erg duur. De kleinste klaargelegde chocolaatjes werden later afgerekend als minibar consumpties

Kamertip: beste uitzicht op ipanema beach
  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Marie-Bérengère C, General Manager van Sofitel Rio de Janeiro Ipanema, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016

Geachte klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Caesar Park Rio de Janeiro Ipanema Managed by Sofitel. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Sofitel Hotels & Resorts, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. We hebben gratis internet service voor alle gasten, maar we hebben opties voor verschillende snelheden te zetten.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,

Caesar Park Ipanema
managed by Sofitel

Beoordeeld op 8 januari 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk vijfsterrenhotel direct aan het strand van Ipanema gelegen. Volop leuke restaurants in de buurt. Strandstoelservice via het hotel. Zwembad is klein maar niet nodig als de zee zo dichtbij is. Service van hotel is goed, WiFi werkt ook overal perfect

Verbleef: april 2015
Marie-Bérengère C, General Manager van Sofitel Rio de Janeiro Ipanema, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2016

Dear guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Caesar Park Rio de Janeiro managed by Sofitel, it is always a pleasure to receive positive feedback.

I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive improve to continuously the quality of our services.

We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Beoordeeld op 6 november 2015 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, totdat je bent uitgecheckt.

Proper, maar oud en beetje versleten.

Vaak problemen met de keycads! Konden de kamerdeur regelmatig niet openen... wegens contact met gsm? Andere bakkaarten?

Bedden waren uitgeleefd, matrassen waren ingedeukt. Heb er veel rugpijn van gekregen.

Service aan strand was prima! Bracht zelfs fruit rond op hete dagen.

Roomservice eten was niet goed voor zoveel geld.

Schande dat het wifi internet niet onbeperkt is voor een 5 sterren hotel!! Slechts een paar MB gratis ter beschikking en duur om wat extra MB aan te kopen. Zelfs in goedkopere hotels en met minder sterren is er al onbeperkt snel internet!! Op cafe/resto en op openbare transport bieden ze zelfs gratis internet aan!! Echt een schande ivm wifi internet.

Zou enkel teruggaan voor de ligging.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner

Dear Guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Caesar Park Rio de Janeiro, I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us.

Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to serve you better you in the near future.

Beoordeeld op 3 april 2014

goed hotel om te logeren;vlakbij gezellige restaurants,helaas geen echte toptenten in de buurt; eigen bedjes en parasol op het strand op 50 meter lopen naar t strand;;nadelen:zwembad ligt bij het restaurant,is klein en weinig plek. Geen gezellige bar en ook geen leuk dakrestaurant,

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner

Dear guest,

We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.