Beoordeeld op 7 januari 2017 via mobiele applicatie

Na een drukke rondreis zijn we nog een dag of 5 op ilha grande geweest in pousada naturalis. Een heerlijk plekje om tot rust te komen, zo dichtbij de natuur. Een zeer gastvrij ontvangst een jong stel die deze pousada met passie leiden. Zorgzaam en met oog voor detail. Mooie kamer met zicht op zee, heerlijk ontbijt en zeer behulpzaam. Kortom, we hebben het geweldig gehad!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 december 2016

We werden uitstekend ontvangen door de eigenaren met iets te drinken en een handdoekje om ons op te frissen. Omdat we een lange reis achter de rug hadden, konden we gelijk naar de kamer. Daarna hebben ze ons uitgelegd wat we op het eiland konden gaan doen. Ze weten heel veel hierover te vertellen (afstanden, prijzen van de bootjes, mooie stranden, fijne restaurants). De kamer was prima, er hing een hangmat om in te relaxen en we hadden uitzicht op zee. 's Ochtends tijdens het ontbijt zitten bijzondere vogels en aapjes heel dichtbij wat heel speciaal is om mee te maken. Heel de pousada geeft een heel ontspannen gevoel.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Heel enthousiast zijn we over deze pousada. Heel comfortabel, mooie kamers, prachtig uitzicht vanaf het balkon met hangmat, en veel aandacht voor ons en onze kinderen van de eigenaren, met goed advies wat te doen, welk prachtig strand te gaan of waar te eten. Echt een aanrader!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 februari 2016

Twee nachten in pousada Naturalia. We logeerden in een mooie kamer,die wel wat klein was voor drie personen maar Laurent had ons van te voren gewaarschuwd. De ontvangst is hartelijk en Laurent is maar al te bereid allerlei tips te geven. Het is een belevenis op zich midden in de jungle te logeren met vogelgeluiden en de zee vlakbij.
Voor 40 reaal worden de koffers gebracht vanaf de kade. Leuke restaurants op het strand vlakbij met prima eten.

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wij verbleven vier nachten in deze pousada. Wat een fantastische plek! Grandioos uitzicht, kamer brandschoon en Diego en Evie zijn super behulpzaam. Alles wordt gedaan om je op je gemak te stellen. 'S morgens wakker worden en door de vogels gewekt worden is onbetaalbaar. Zoek niet verder! :)

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner