Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

Amsterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 241 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Salvador
vanaf US$ 19,90
vanaf US$ 70,00
vanaf US$ 101,00
vanaf US$ 48,00
Beoordeeld op 20 maart 2018 via mobiele applicatie

Fernando gaf ons een complete rondleiding in zijn stad, met goede informatie liet hij ons gedreven zijn stad en omgeving zien. Hij wachtte ons op aan de cruiseterminal. Het was een super interessante ervaring. We betaalden de vooraf afgesproken prijs! Ik raad Fernando aan iedereen aan...

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 7 februari 2018 via mobiele applicatie

Geweldige en gezellige tour! De tour ging langs de kerk Bomfim, enkele forten en de Afrikaanse markt, mercado de São Joaquim. Hele persoonlijke en enthousiaste begeleiding door Fernando en de chauffeur Magno. Deze tour toont wat meer het gewone leven in Salvador. Fijn om de touristische drukte even te ontsnappen en het is lastig deze plekken op eigen gelegenheid te bezoeken. Mocht ik Salvador in de toekomst nog eens bezoeken, neem ik zeker weer contact met Fernando op voor de Favelha tour. Hij vertelde hier heel enthousiast over en het klonk alsof hij dit met veel respect voor de lokale bevolking organiseert.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 6 april 2016

We hebben een fantastische dag gehad met Fernando in Salvador. Van 's ochtends tot 's avonds hebben we echt genoten van de uitleg, de bezienswaardigheden, het restaurant,..... Ook de kinderen vonden het prachtig.... Fernando past zich aan en doet echt alles om je goed rond te leiden en alle vragen te beantwoorden. We reizen heel regelmatig en nemen vaak een gids. Fernando is de beste gids die we ooit hebben gehad.
ik kan iedereen aanraden beroep op hem te doen.

Kris

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 5 juni 2014

Fernando laat je het echte Salvador zien en niet alleen de toeristische plekken! Hij weet ontzettend veel, niet alleen van Salvador maar ook van het land zelf. Ik zou hem zeker aanraden als je in Salvador bent!

Datum van activiteit: mei 2014
Beoordeeld op 23 april 2013

We waren met een groepje van 5 in Salvador en naast de tour die de reisagent ons al aanbood in de stad, had ik Fernando geboekt voor een dagje waarbij we op het oog hadden de stad en omgeving op een andere andere manier en relax te ontdekken, want het was voor ons het einde van de reis. Het klikte meteen op alle vlakken: hij is een kei in kennis van zijn regio, hij heeft het juiste gevoel voor zijn 'klanten', hij neemt zijn tijd en laat je zelf het ritme bepalen, hij zorgt voor het juiste restaurant en neemt je mee in zijn wereld op een vriendelijke, uitnodigende manier. Hij maakt je dag!

Datum van activiteit: april 2013