Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima
Renaissance Arlington Capital View Hotel(Arlington)(Heel veel waar voor je geld!)
Renaissance Hotels
  • Roomservice
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 221 per nacht.

Crystal Gateway Marriott(Arlington)(Heel veel waar voor je geld!)
Marriott Hotels
Besparingsmelding! 46% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 46% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 251 per nacht.

RitzCarlton.com
  • Roomservice
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 332 per nacht.

Residence Inn by Marriott Arlington Capital View(Arlington)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 186 per nacht.

Key Bridge Marriott(Arlington)
Marriott Hotels
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 152 per nacht.

Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 164 per nacht.

Holiday Inn Rosslyn @ Key Bridge(Arlington)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Americana Hotel(Arlington)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

Hyatt Centric Arlington(Arlington)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 137 per nacht.

Inn of Rosslyn(Arlington)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
19 mei 2017 beoordeeld

Wij zijn 3 nachten in dit hotel geweest. Prima hotel om Washington te bezoeken. Wij hebben veel gebruik gemaakt van Uber om er te komen (paar minuten & paar euro). Kamer is verouderd maar de bedden liggen prima en je kunt er goed douche. Ventilatie systeem vanuit de badkamer maakt veel lawaai, hebben de kamer zo verbouwd dat we er zo min mogelijk last van hadden. Goed geslapen. Vriendelijk personeel.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Manager104, Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Hello,

Thank you for staying at the Best Western Rosslyn Iwo Jima and for taking the time to share your feedback with us and the Tripadvisor community.

I appreciate your feedback about our hotel and our staff.

Have a great week.

10 februari 2017 beoordeeld

Aardige kamers, badkamer kan beter, goede bedden, koffie en thee zo te krijgen. Personeel kan vriendelijker en zwembad wat minder gloor.
Restaurant op de binnenplaats en goed te eten, kan je ook lunchpakket laten maken.

Ps
Ik ben daar in nov 2015 geweest. De datum ging maar vanaf 2016.

Kamertip: Kamer op de begane grond boeken.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
Manager104, Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2017

Hello Jan H,

I appreciate your feedback about our hotel and location.

Have a great week and we hope to see you again soon.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede lokatie. Bedden ok. Verouderde airco , ontzettend veel lawaai van alle airco's om je heen . badkamer
verouderd. Geen lift. Dus sjouwen
Naast hotel, kan je ontbijten bij Leda gerund door Chinezen. Is prima.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Manager104, Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2016

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback with us and Tripadvisor community.

We are glad to hear you had an enjoyable time in Washington DC and enjoyed our hotel. I appreciate your feedback about our location, our parking and our staff.

We hope to see you again soon.

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie nachten in dit hotel nabij Washington verbleven tijdens onze rondreis door het noordoosten van de VS en Canada.
De kamer was oud en de airco functioneerde onvoldoende, waardoor het erg warm bleef op de kamer.
De ph-waarde in het zwembad was veel te hoog met verkleuring van de bikini en zilveren sieraden van onze dochter tot gevolg. Na onze klacht hierover bij het hotelmanagement, werd er alleen gewezen naar de zwembadbeheerder en omgekeerd. De uiteindelijk met veel gedoe toegezegde compensatie van $ 50 dollar bleek bij thuiskomst slechts € 30 te zijn.
In alle opzichten is dit hotel een afrader!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Manager104, Guest Relations Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2016

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback with us and the Tripadvisor community.

We sincerely appreciate your comments and would like to personally discuss this matter with you, your business is valued. We strive on delivering outstanding customer service and want to do our best to accommodate guest requests.

Can you let us know the best way to contact you? You can connect with us directly at:
Christen.Diaz@ahihotels.com

2 augustus 2016 beoordeeld

kamer beetje verouderd maar ok,wel luidruchtige airco, kamer vlakbij lobby en daarom last van luidruchtige gasten. Geen eigen restaurant maar vlakbij wel een diner. Ongeveer een km te voet naar de metro. Goede uitvalsbasis om Washington DC en Arlington te verkennen

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western

Hello,

We hope to see you again soon.