Hoogtepunten uit beoordelingen
Erg leuk...

Erg leuk om even een extra stop voor te maken. Ondanks dat graffiti spuiten verboden is doet toch ... meer lezen

Beoordeeld op 13 juni 2017

vanaf US$ 20,00
vanaf US$ 10,00
vanaf US$ 20,00
Beoordeeld op 5 april 2017

Niet zozeer moeilijk te vinden maar je rijdt er wel gemakkelijk voorbij. Het is veel minder dan verwacht maar het heeft toch wel iets. Het was lekker rustig dus we konden uitgebreid foto's maken. Met de aanwezige spuitbussen ook nog een 'handtekening' op een van de auto's geplaatst.

Beoordeeld op 15 maart 2017

Eerst zocht ik totaal verkeerd, google stuurde me echt fout!!!
Jammer dat zoveel troep, lege flessen achterblijven daar.
Het stormde, dus ook niet fijn al die verf...
Leuk voor ff wat foto's en weg!

Beoordeeld op 8 november 2016

Is mooi om eens te zien als je er moet passeren, zijn er eerst overgereden omdat het moeilijk te vinden was door de felle regen, we zijn er niet heel dichtbij geweest door de regen en al de modder die er was. Toch een beetje gezien van ver. Dus bij regen moet je de moeite niet doen om tot daar te rijden. Je kan wel foto's nemen als je een goeie zoom hebt.

Beoordeeld op 14 oktober 2016

Niet echt een bezienswaardigheid om een stuk om te rijden, maar als je er toch langs komt is het leuk eens te zien. Het licht aan de parallelweg van de highway en je moet goed kijken om er niet voorbij te rijden. De ingegraven Cadillacs staan in het weiland, ongeveer 100 meter van die weg.

Beoordeeld op 18 juni 2016

Je moet wel een spuitbus met verf meenemen. Je mag dan zelf de auto's bekladden. Het is allemaal grote kitsch