Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Wij waren 3 vrienden 1 hele week vol genoten van onze super hotel.Dat kan gewoon kan het niet beter.ik kan geen een personeel klagen . Eten elke dag was lekker vers eten.Onze kamer elke dag word schoon gemaakt en hele hotel word elke dag super netjes schoon gemaakt echt top super ...we hadden andere hotel vrienden kwamen ze bij ons bezoeken. Dat mogen ze bijna hele dag met ons mee in hotel mogen ze eten drinken enzovoort.Natuurlijk met overlegt en hoeven ze niks betalen. Echt nogmaals bedankt iedereen .Bedankt Gongur Yazar baba, bedankt Ihsan ilter en bedankt alle personeel

Datum van verblijf: september 2017
yildizsarihan, Ön Büro Müdürü van Labranda Bodrum Princess & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2017

Dear Guest,
Thank you for sharing your kind comments regarding your stay with us at Labranda Bodrum Princess & Spa .We have received your feedback with pleasure and we are glad to read about that you had a brillant stay while you were here.
With the kindest regards from Bodrum
Labranda Bodrum Princess & Spa Managment

Beoordeeld op 7 oktober 2015

Dit is een hotel waar, rekening gehouden met de prijs die betaalt, TOPKWALITEIT wordt aangeboden. Splinternieuw complex met mooie tuin en ruim zwembad, alles uiterst netjes onderhouden, zeer gevarieerd eten, al het personeel is uitermate vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Geen enkele opmerking die eerder werd gemeld is dus (nog) van toepassing.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 3 oktober 2015

Wij zijn in juli in het prachtige Sensimar Bodrum geweest. Niets op aan te merken, fantastische kamers, heerlijk en puur eten, lieve en vriendelijke medewerkers van het kamermeisje tot het management. Je voelt je gewaardeerd als gast en niets is teveel. Heerlijke hamam. We hebben het zo naar ons zin gehad dat voor volgend jaar alweer geboekt is.

Kamertip: alle kamers zijn prima
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 27 augustus 2015

Het was onze eerste maal in Turkije en het is ons zeer goed bevallen
Het hotel ondanks dat het pas open was van de maand mei 2015 was alles voor ons prima geregeld zeer vriendelijk personeel en gedienstig.
Mensen die we er hebben leren kennen die al meermaals in Turkije waren , waren even enthousiast als wij. Er zijn zelfs afspraken gemaakt indien we terugkeren naar Turkije dat we hetzelfde hotel trachten te boeken (ook de andere mensen)
Van tevredenheid gesproken

Kamertip: Kamer met zeezicht
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 19 augustus 2015

Check-in: middernacht nog 45 min moeten wachten, we moesten zitten en wachten. Medewerkers die denken dat ze iets zijn.
Zeezijzichtkamer: oude meubels, 50% hygiëne! Zeker geen Sensimar dit!
Eten: belachelijk en onhygiënisch. Kan niet bij een Sensimar!
Zwembad/strand: handdoekleggen vanaf 7u met EIGEN meegebrachte handdoeken en het is wachten tot iemands handdoeken worden weggehaald door het personeel. Want als een ligbed 1u lang onbewoond is, worden de handdoeken weggehaald en de plaats aan een van de wachtenden gegeven!
Snackbar: hysterisch personeel, allemaal kids die daar werken, het is er een en al chaos.
Roofrestaurant: goed, mag ook wel als je daar ook nog eens 10EUR pp extra voor moet gaan betalen!

In general dus zeker geen 5* hotel en al helemaal geen Sensimar hotel, dit is pure afzetterij!

Datum van verblijf: augustus 2015