Beoordeeld op 19 augustus 2015

Check-in: middernacht nog 45 min moeten wachten, we moesten zitten en wachten. Medewerkers die denken dat ze iets zijn.
Zeezijzichtkamer: oude meubels, 50% hygiëne! Zeker geen Sensimar dit!
Eten: belachelijk en onhygiënisch. Kan niet bij een Sensimar!
Zwembad/strand: handdoekleggen vanaf 7u met EIGEN meegebrachte handdoeken en het is wachten tot iemands handdoeken worden weggehaald door het personeel. Want als een ligbed 1u lang onbewoond is, worden de handdoeken weggehaald en de plaats aan een van de wachtenden gegeven!
Snackbar: hysterisch personeel, allemaal kids die daar werken, het is er een en al chaos.
Roofrestaurant: goed, mag ook wel als je daar ook nog eens 10EUR pp extra voor moet gaan betalen!

In general dus zeker geen 5* hotel en al helemaal geen Sensimar hotel, dit is pure afzetterij!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 12 augustus 2015 via mobiele applicatie

We zijn net terug van een weekje vakantie. Over het algemeen goed maar geen 5 sterren waard, althans nog niet. Strandstoelen, tafeltjes en parasols op het strand zijn absoluut niet nieuw en ogen goedkoop. Tevens een zeer klein strand, maar in vergelijking met de andere hotels in turgutreis bij de betere. Eten was lekker maar weinig gevarieerd, bij 5 sterren verwacht je ook zeker zen ruimere keuze. Ontbijt was echter zeer goed! Snackbar is a la carte, ook de a la carte restaurants zijn zeer goed! Personeel doet zijn best maar er is geen begeleiding dus iedereen loopt maar wat door elkaar, het merendeel heeft ook duidelijk geen enkele ervaring in de horeca. Al merkte ik op het einde van ons verblijf wel enige verbetering. Kamers werden niet goed gekuist. Stof en vuil in de hoekjes, douche werd niet gedweild, ook valiezen, stoelen etc werden niet verschoven, op de tafel binnen werd rond de glazen en andere spullen schoongemaakt. Maw zeker niet grondig. Gebruikte koffietassen en glaasjes werden niet steeds weggenomen en vervangen en andere dagen vond ik ze uitgespoeld in de badkamer met de asbak ernaast. Wel gratis minibar met frisdrank en bier die dagelijks werd aangevuld en mogelijkheid om koffie en thee te maken. Aan de receptie was men vriendelijk, behalve de ene man met paardenstaart die ronduit onbeschoft was. Zowel tegen mij (verkeerd kamertype gekregen bij aankomst) als tegen andere gasten. Verder mooi hotel en met wat werk kan het absoluut een 5 sterren hotel worden. Af te raden voor vriendengroepen, je komt er vooral voor de rust.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 10 augustus 2015

Net terug van 12 dagen relax-vakantie in hotel Sensimar Bodrum. Het hotel is heel goed gelegen : slechts 20 min wandelen langs de boulevard en het strand tot het centrum van Türgutreis. Heel mooie kamer. Wel soms wat nachtlawaai in de gang. De kamer kon ook wat nauwkeuriger gepoetst worden. Maar de sfeer is er optimaal; lekker eten en het dagelijkse diner bij zonsondergang is super-romantisch. De a la carte restaurants zijn een echte aanrader! Met vragen of problemen konden we steeds terecht bij de guest relation. Iedereen doet er echt alles aan om je vakantie naar wens te doen verlopen! Tip : wij huurden een scooter, waarmee we het schiereiland op eigen tempo bezochten. Een echte aanrader!

Kamertip: sommige swim-up-kamers zijn niet zuid gericht
Beoordeeld op 7 augustus 2015

Hotel is veel te vroeg open. Onafgewerkte kamers. Oude & vuile ligbedden (die men ergens anders heeft samengeraapt) op het strand, met een dun matrasje die z'n beste tijd heeft gehad. Aan het zwembad geen matrassen op de wel nieuwe ligbedden. Aan de poolbar drank in kartonnen bekers, wat voor een aldults only hotel onbegrijpelijk is.
'S middags staan de gekookte eieren en pancakes van het ontbijt nog tussen het middagbuffet. In de SPA stond de Jacuzzi 2 weken zonder water - niet klaar voor gebruikt.
In de gangen nog geen tapijt waardoor het minste lawaai door de volledige gang galmde en het dicht slaan van een deur net een kanonschot was.

Kortom nog véél te véél punten die moeten aangepakt worden.

Kamertip: neem zeker geen swimup kamer want je ligt als haringen tegen elkaar zonder afscheiding (privacy).
Beoordeeld op 5 augustus 2015 via mobiele applicatie

10 dagen geweest met mijn vriend. Niets te klagen gehad! Mooi hotel, vriendelijk personeel en goed eten. Gezelligheid bij de bar aan het zwembad en lekker gegeten on de restaurants. Nog een paar keer maar turgutreis geweest. Wandelend goed te doen en anders voor een paar euro makkelijk op en neer met de taxi. We zijn ook een paar keer naar bodrum geweest met de shuttle service. We hebben bij diezelfde vrouw ook nog een auto gehuurd. Vriendelijk personeel en nette service mbt de shuttle service en de autoverhuur. Hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2015
Guest Relation S, Konuk İlişkileri Müdürü van Labranda Bodrum Princess & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2015

Dear Guest,

thank you very much for sharing your experiences with other travellers.
We are delighted to see that you have enjoyed your vacation with your friend and that you recommend our Hotel to other travelers.

The SENSIMAR family is looking forward to welcoming you again!

Greetings from Bodrum,

Your SENSIMAR Bodrum Family