7 augustus 2015 beoordeeld

Hotel is veel te vroeg open. Onafgewerkte kamers. Oude & vuile ligbedden (die men ergens anders heeft samengeraapt) op het strand, met een dun matrasje die z'n beste tijd heeft gehad. Aan het zwembad geen matrassen op de wel nieuwe ligbedden. Aan de poolbar drank in kartonnen bekers, wat voor een aldults only hotel onbegrijpelijk is.
'S middags staan de gekookte eieren en pancakes van het ontbijt nog tussen het middagbuffet. In de SPA stond de Jacuzzi 2 weken zonder water - niet klaar voor gebruikt.
In de gangen nog geen tapijt waardoor het minste lawaai door de volledige gang galmde en het dicht slaan van een deur net een kanonschot was.

Kortom nog véél te véél punten die moeten aangepakt worden.

Kamertip: neem zeker geen swimup kamer want je ligt als haringen tegen elkaar zonder afscheiding (privacy).
5 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

10 dagen geweest met mijn vriend. Niets te klagen gehad! Mooi hotel, vriendelijk personeel en goed eten. Gezelligheid bij de bar aan het zwembad en lekker gegeten on de restaurants. Nog een paar keer maar turgutreis geweest. Wandelend goed te doen en anders voor een paar euro makkelijk op en neer met de taxi. We zijn ook een paar keer naar bodrum geweest met de shuttle service. We hebben bij diezelfde vrouw ook nog een auto gehuurd. Vriendelijk personeel en nette service mbt de shuttle service en de autoverhuur. Hotel is zeker een aanrader!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Guest Relation S, Konuk İlişkileri Müdürü van Labranda Bodrum Princess & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2015

Dear Guest,

thank you very much for sharing your experiences with other travellers.
We are delighted to see that you have enjoyed your vacation with your friend and that you recommend our Hotel to other travelers.

The SENSIMAR family is looking forward to welcoming you again!

Greetings from Bodrum,

Your SENSIMAR Bodrum Family

3 augustus 2015 beoordeeld

Alles is dichtbij,prachtig uitzicht op zwembad en zee,eten in overvloed,vooral het vers fruit is lekker in de snackbar bv verse kersen a volonte of heb je liever wafels of gebak of ijs ,alles is er genoeg

Kamertip: De slim up kamers kan je beter niet nemen,iedereen kan passeren en je hebt niets van privacy
26 juli 2015 beoordeeld

Bij aankomst vriendelijk welkom geheten met een drankje :-)
Wat direct opviel was het aangename 18+ beleid.Lief personeel van het kamermeisje, zwembad man, bediening, receptie plus het management, zij zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.

Het culinaire aanbod was gewoonweg goed tot zeer goed.

De kamer was netjes en hygienisch met een ruime (stort) douche.

Zowel bij het zwembad als op het strand is het super schoon.

Er is een uitstekende, goed uitgeruste fitnessruimte.

De animatie overdag is niet luidruchtig, nadrukkelijk of opdringerig aanwezig.
Maar 's avonds weerkaatst het geluid vanwege de U-vormige bouw van het hotel.

Wij hebben enorm genoten en komen zeer zeker terug in dit hotel.

Kamertip: Voordeelkamers zijn rustig en buitengewoon koel.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
6 juli 2015 beoordeeld

Na het boeken van deze reis kwamen de eerste recenties op het internet met heel verschillende waaarderingen. Spannend wat we konden verwachten dus. Het overtrof alle verwachtingen, eten in de restaurants was uitstekend, kamers perfect en dagelijks ook zo gehouden. Van de mensen die er werken zijn er wel die alleen Turks spreken, maar elke dag komen er meer engelse, duitse en zelfs nederlandse woorden bij! De vriendelijkheid is top. En waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar dat mag! Wij zouden hier graag terugkomen!

Kamertip: Zijzeezicht, zeezicht of swimup kamers hebben het mooiste zicht