Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.844)
Beoordelingen filteren
2.844 resultaten
Waardering van reizigers
1.727
658
303
93
63
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.727
658
303
93
63
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.844 beoordelingen
Beoordeeld op 23 september 2019

Een week volop genieten!
Mooi hotel, nette en grote kamer. Ondanks mijn rugproblemen prima geslapen dus bedden prima. Ook het openbare sanitair wordt goed schoongehouden. Het hotel en zwembad met alles er omheen is ook écht zoals op de foto's die je op internet ziet. Heerlijk vonden wij het strand en de zee, en de privacy die dit biedt; alleen toegankelijk voor de hotelgasten. Anders dan wat wij tot dusver - ook heerlijk overigens - in Turkije gewend zijn met brede stranden en aangrenzende hotels. Hier echt 'eigen terrein' en alles goed bereikbaar en overzichtelijk, waardoor het ondanks de omvang toch ook een soort van knus aan doet. Het eten is geweldig; veel keuze, variatie en heerlijk vers. Niet al het personeel spreekt even goed Engels maar is bovenal vooral heel vriendelijk. Het is plaatsje via de aangelegde boulevard langs het strand op loopafstand (max 1 kilometer); een leuk stukje om te wandelen wanneer je bv. 's avonds even even van het complex af wilt. De boottocht die wordt aan geboden hebben we gedaan; niet zoveel belovend als wordt geschetst, maar zeker leuk om er een dagje uit te zijn. Als ik al een 'minpunt' moeten noemen is het dat bij het zwembad de ligbedjes op sommige plekken dicht op elkaar staan waardoor het wat lastiger is te draaien, maar ach op het strand weer helemaal geen probleem dus daar hebben wij vooral onze tijd doorgebracht; heerlijk!
La Blanche Resort & Spa heeft aan onze verwachtingen voldaan en wat ons betreft zeer zeker een aanrader!

Kamertip: Kamer met uitzicht zwembad is top. Kamers rechtervleugel gezien vanaf zwembad wat meer rumoer in de avond i.v.m. animatie
Datum van verblijf: september 2019
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Sassey1969
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LaBlancheHotel, Guest Relation Manager van La Blanche Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2019
Google-vertaling

Dear "Sassey1969",

Thank you for choosing the La Blanche Resort for your stay. I sincerely hope that your vacation was very comfortable and supportive of all of your needs.

I am so happy to know that you enjoyed your time with us. I look forward to welcoming you back again soon.

Best wishes,
Arzu Ataözden
Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 september 2019

Op het vliegveld werden wij opgehaald door een busje dat ons zou brengen naar het Hotel, La Blanche hotel in het dorpje Turgutreis. Eenmaal aangekomen, hadden wij al het gevoel dat het niet ging om een 5-sterren hotel vanwege de uitstraling. Wij hebben vaker gezeten in 5 sterren hotels en onze eerste indruk was vooral redelijk negatief te noemen. Afijn, wij dachten dat het wel zou meevallen en lieten het ook bij een eerste indruk.

Eenmaal aangekomen in de nacht, hadden wij trek in iets om te eten. Alles in het hotel was dicht op het moment dat wij wilden bestellen, dus wilden wij gebruik gaan maken van de roomservice. Ik en het neefje van mijn vriend gingen opzoek naar eten en hadden een kaart gekregen waarop stond wat wij konden bestellen (tegen betaling uiteraard). Wij hebben 3 hamburgers mer friet besteld, dit zou later gebracht worden naar onze kamer. Na wat minuten gewacht te hebben, klopte het personeel van het hotel aan onze deur. Een man stond met het eten voor de deur, waarop wij hem toegang verleenden tot onze kamer. Ik pakte alvast mijn geld om het eten af te rekenen, terwijl mijn vriend en zijn neefje alvast wat van het eten hadden geconsumeerd. De kwaliteit van het eten was niet om over te schrijven! De frietjes waren koud en smaakten naar frietjes die eerder op de dag gebakken waren. De burgers waren verbrand en het brood was hard en ijskoud. De drankjes die wij erbij kregen smaakten totaal niet naar wat wij hadden besteld. Al met al, de eerste indruk die wij hadden begon al redelijk te kloppen.

Na dit incident hebben wij de receptie gebeld en medegedeeld dat wij dit niet accepteren en dat wij onze geld terugwillen. Dit hebben wij uiteindelijk ook teruggekregen, met tegenzin van de persoon die ons te woord stond achter de receptie. Helaas moesten wij de nacht doorbrengen op een lege maag, wat natuurlijk frustrerend is als je niks hebt gegeten gedurende de vlucht.

Daarna hebben wij de kamer zitten verkennen en kwamen wij achter heel veel dingen die niet klopten en totaal niet 5-sterrenwaardig waren.

Een aantal zaken die volgens ons onacceptabel waren:
- De douchekop was verroest
- de kraan die bewoog heen en weer, hij was stuk en er kwam weinig water uit
- de koelkast koelde de drankjes niet, wij konden dus onze eigen drankjes nooit ergens stallen
- de koelkast bevatte plekken met schade
- de vloer bevatte vlekken en was niet schoon bij aankomst
-de muren die heel erg dun waren waardoor wij onze buren konden horen snurken
- bed wat kraakte (ging om het bed voor 2)

Wij hebben een andere kamer gekregen nadat wij hierover hebben geklaagd. De kamer betrof weliswaar niet dezelfde mankementen, maar ook hier waren er minpunten zoals de badkamerdeur die niet goed sloot. Deze moest met excessieve kracht dichtgemaakt worden, anders kon de deur niet sluiten. Ook was de douche niet zo fijn, omdat deze wisselde van warm naar extreme koud of warm water. Dit maakte het niet prettig om te douchen, aangezien wij soms een branderig gevoel overhielden na het douchen. Ook zat der schimmel tussen de voegen.

Het eten van het hotel was ook niet 5-sterrenwaardig. Wij hebben de resterende dagen buiten zitten eten, omdat het eten gewoon niet lekker was. Personeel was overigens wel aardig, maar wij hadden soms ook het gevoel bij sommige personeelsleden dat zij ons niet wilden helpen. Een voorbeeld hiervan was bij de bingo-avond aan het water. Wij schoven aan op het moment dat alles afgerond werd en wilden nog wat drinken met zn allen. Nadat wij dit hadden gevraagd, werd ons vriendelijk verteld dat de bar dicht was, waarvoor wij begrip hadden aangezien wij zelf laat aankwamen. Helaas moesten wij toezien dat andere mensen wel terecht konden bij het personeel van de bar voor een drankje. Wij voelden ons hiermee benadeeld en totaal niet serieus genomen.

Al met al, een 5 sterrenhotel wat wij hebben ervaren in verschillende landen is niet te vergelijken met dit hotel. Alles is slecht geregeld en totaal niet 5-sterren waardig. wij hebben de slechtste vakantie ooit meegemaakt. Dit hotel moet opnieuw gekeurd worden en er dient gekeken te worden naar deze punten. De service en het eten, maar ook de accomodaties, zijn echt heel erg slecht.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Sabrina K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LaBlancheHotel, Guest Relation Manager van La Blanche Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019
Google-vertaling

Dear "Sabrina K",

Thank you for your feedback. Truly, I am stunned to see a review like this.

That is certainly not the kind of service La Blanche Resort is known for and it is disappointing to hear this kind of negative feedback.

I would certainly like to further discuss your experience with us. If you would be so kind to provide us with a direct contact number or email; so we may speak with you further on.

Best regards,
Arzu Ataözden
Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Dit resort had echt subliem eten. Zelfs vergelijkbaar met 6-sterren resort. De kamer was erg ruim en fijn ingedeeld. Door de afscheiding hadden de kinderen en ik een aparte ruimte.
Minpunt was de badkamer die totaal niet in verhouding stond met de luxe die de kamer bood. Klein, oud, een douche met een roestige klapstoel tegen de muur, die steeds de hele badkamer onder water zette en waar niks aan kon worden gedaan. Het schoonmaken van de kamer kon ook zeker beter. Wel elke dag fris en schoon linnen.
Het personeel was uiterst vriendelijk en gaf een uitstekende service. Het hotel zelf was super gelegen. We konden wandelend naar de markt, die toch echt een bezoek waard is! Ook wandelend langs de boulevard om zo bij de winkeltjes te komen was erg aangenaam.
Er was een eigen privestrand wat ook heel mooi was en een luxe aanbood met allerlei watersporten daar net buiten. Het animatieteam van het hotel was fantastisch en er werd veel georganiseerd, jammer dat het Tui- team daar eigenlijk niet bij aansloot. Elke avond een topshow, wat dat betreft complimenten! Al met al was het zeker een aanrader om met kinderen naar toe te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank GuduleK
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LaBlancheHotel, Guest Relation Manager van La Blanche Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019
Google-vertaling

Dear ''GuduleK",

Thank you for staying with us and for your review of our hotel. I am very pleased to learn of your great satisfaction while staying with us. We are truly happy to have been of service to you and certainly look forward to welcoming you back to La Blanche Resort in the future.

With my best regards,
Arzu Ataözden
Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juli 2019

Ik ben hier geweest met mijn vriend. Het hotel is mooi, het eten is goed en het personeel is echt super aardig, dit is echt een pluspunt van het hotel. Ook is het zwembad ruim genoeg en zijn er genoeg stoelen bij het zwembad en het strand en hoef je dus geen handdoekje te leggen. Ik ben hier begin Juli geweest dus misschien kan dit veranderen naar mate het hoog seizoen langer begonnen is. Het enige nadeel vond ik het kleine balkon waar net twee stoeltjes op passen.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank TessEnWes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LaBlancheHotel, Guest Relation Manager van La Blanche Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019
Google-vertaling

Dear "Geweldig",

Thank you for staying with us and for your review of our hotel. I am very pleased to learn of your great satisfaction while staying with us. We are truly happy to have been of service to you and certainly look forward to welcoming you back to La Blanche Resort in the future.

With my best regards,
Arzu Ataözden Taslı
Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hadden super veel zin in de vakantie, helaas viel dit enorm tegen! 5 sterren waar het eigenlijk MAXIMAAL 2 sterren was, we snappen daadwerkelijk de goede recensies ook niet!
Er zat op veel plekken schimmel in de kamer (oa de douchekop...) vlekken in het bed en bloed op de spiegels! Dit kan gewoon echt niet. Ook het bed was dramatisch, je voelde de veren gewoon in je rug. Het eten is ook erg slecht, koud of niks te bieden terwijl het all in is. Ook weinig variatie. Gelukkig mochten we onze vakantie omboeken, thanks to Tui, want we wilden hier geen dag langer blijven!

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank isalouiseH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LaBlancheHotel, Guest Relation Manager van La Blanche Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to review our property on TripAdvisor.
But firstly we want to state that our hotel is a facility which presents its professionalism and experience for 13 years to our all guest, and gained to liking of all guest with outstanding service quality. For this reason, the guests who visit to our facility again and again are predominant. All rooms are cleaned,prepared and controlled before our guests arrive to our hotel, and we present their rooms completely.But remarking that the facility is not suitable for you, you chanced the facility without stay in our hotel and you did not even check in for the room which you stated, We are so sad because you rejected to our all kind of offers and suggestions for your satistication.

Best Regards
Arzu Ataözden Taslı
Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken