Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een onvergetelijke vakantie! De beste vakantie ooit! Prachtig hotel met alles erop en eraan. Schitterend zwembad. De mooiste herinneringen hebben we echter aan het animatieteam! Schitterde mensen die ons van de eerste tot de laatste seconde deden lachen, gieren, genieten! Chouchou, Aljona en Tami zijn topgirls! Harry is fantastisch, hij bezorgde ons de allermooiste herinneringen. Dali, max, jojo, mito en alle anderen: great job! Binnenkort gaan we zelfs al terug.

Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een super vakantie gehad in la blanche. Super leuk een vriendelijk personeel en vooral het animatie team. Het eten was ook goed gevarieerd en ook de a la cart restaurants waren super! Vanaf het hotel prima in 10 minuten te lopen naar het stadje turgutreis. Ook voor jongeren is het heel leuk. Bijna elke avond ging er een busje vanaf het hotel met het animatie team naar de stad om uit te gaan. Niks op het hotel aan te merken, wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad! we zouden dit hotel zeker aanraden!

Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een heel uitzonderlijk mooie strandaccomodatie en zwembad.
Heel kindvriendelijk en aangenaam personeel.
Animatieteam: Jojo, Max, Tammy, Eto, Alex.
Gözlemeci abla, barpersoneel, Buket hanim, schoonmaakteam.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
LaBlancheHotel, Guest Relation Manager van La Blanche Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2018

Dear Guest Zehra O,

On behalf of La Blanche Resort Hotel, I would like to express our sincere gratitude for choosing us for your holiday.

We appreciate your detailed review. We are very glad to hear that our colleagues met your expectations and you enjoyed your stay in our hotel.

It would be an honour to have you back in La Blanche Resort.

Kindest regards,

Arzu Ataözden Taslı
Guest Relation Manager

Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

Voor de 2e keer hier geweest, 3 jaar geleden geweest toen was het super, toen ik deze keer geboekt had zag ik veel slechte berichten van afgelopen jaar, toch heel erg blij dat we gegaan zijn. Er zijn zeker nog verbeter punten, maar het was weer heerlijk

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
LaBlancheHotel, Guest Relation Manager van La Blanche Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2018

Dear Guest Esther S,

We appreciate your detailed review.

It would be an honour to have you back in La Blanche Resort.

Kindest regards,

Arzu Ataözden Taslı
Guest Relation Manager

Beoordeeld op 24 juni 2018

Alweer voor de 9e keer onze vakantie gevierd in La Blanche in Turgutreis, Het is wederom, na een tweetal jaren een stuk minder, weer een fantastisch hotel, de ligging is perfect met een zwembad van 100m lang en hooguit 15 minuten lopen naar het centrum, via de boulevard langs het strand Het animatieteam doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Het personeel is vriendelijk, maar heb nog nooit zoveel glazen en borden horen vallen, als dit jaar en ze zijn vriendelijk, maar er lopen een paar obers, die niet echt hun best doen. Het eten in de diverse restaurants is voortreffelijk, met als hoogtepunt de nieuwe Chefkok Mehmet samen met zijn sous chef Bektas. Hij maakt verrassende gerechten, heerlijke sauzen, de vis is overheerlijk en zijn stoofpotjes zijn echt heerlijk van smaak, kortom we hebben echt weer van het eten genoten, Chefkok Mehmet straalt plezier uit, ziet alles, loopt door het restaurant en we hebben zelden een lege bak gezien, ondanks de drukte met het Suikerfeest. plavuizen. De vloerbedekking in de gangen is vervangen door plavuizen, de toiletten in het hoofdgebouw zijn vervangen, net als de wastafels. de openingstijden van de diverse bars en het halen van lekkernijen zijn verruimd, kortom we hebben van het verblijf genoten

Kamertip: alle kamers zijn fantastisch, sommigen zelfs groot, maar aan de straatkant misschien wat meer lawaai
  • Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden