Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een prettige verblijf voor ogen maar helaas was het een drama.

We hebben zoveel ellende meegemaakt dat ik dit hier niet kan omschrijven.

De afgelopen tien jaar heb ik behoorlijk wat hotels meegemaakt in Bodrum, dit is veruit de slechtste hotel waar ik/wij hebben verbleven.
De verstopping in de badkamer is sinds een week nog steeds niet verholpen. Terwijl ik dit al meerdere keren heb aangeven. Vandaag de general manager van t hotel gesproken, en heb aangegeven dat dit de eerste en laatste keer is geweest in het hotel en dat dit zeker geen 5 sterren waardig hotel is.

Wat wel 5 sterren is, is de zee en baai waar je vanaf een pier de zee in kan gaan om te zwemmen. De zee is gewoon geweldig en schoon.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 juni 2019

Goede vakantie gehad. ik heb ook wat minder goede beoordelingen gelezen maar ik heb het zeer leuk gehad. goede service, eten is echt goed, schitterende uitzicht, leuke zwembaden en alles bij elkaar prijs is interessant. je moet het zeker een keer mee gemaakt hebben.

Datum van verblijf: juni 2019
YASMINRESORTBODRUM, Guest Relations Manager van Yasmin Resort Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2019

Thank you very much for taking the time to describe your experience at Yasmin Bodrum Resort Otel. We are happy to see that you had a pleasant stay with us.
We are looking forward to welcoming again.

Sincerely,

Beoordeeld op 26 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooie hotel, goede service, eten is lekker,zwembad schoon en gezellig. Kamer zeker mooi en netjes. Gewoon een goede vakantie gehad. Veel leuke opdrachten/spelletjes voor kinderen. Locatie van hotel echt mooi, In de vond uren prachtige uitzicht.

Datum van verblijf: juni 2019
YASMINRESORTBODRUM, Guest Relations Manager van Yasmin Resort Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2019

Dear guest!
Please accept our sincere thanks for spending your precious time to share your kind feedback. We appreciate your valuable comments. We look forward to welcoming you in the future and hope to welcome you again in Yasmin Bodrum Resort Hotel
Warmest Kind,

Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeker geen 5* hotel, eerder een 3*!
Qua hygiëne kan men hier nog heel wat bijschaven zoals de bar waar je drank moet halen, die stinkt, plakt en er drupt water uit het vantilatiesysteem recht op je kledij. Alle mensen van het zwembad moeten binnen aan de bar hun drank halen waardoor het heel nat ligt, gevaarlijk nat om te vallen. Alsook de tafels en stoelen plakken, er wordt te weinig gekuist in't algemeen. In't algemeen is alles slecht onderhouden, regent binnen & schimmelvorming...

Personeel spreekt amper Engels, onprofessioneel en loopt echt tegen hun zin te werken.

Eten is heel de week hetzelfde, geen klasse maar alles in bakken gesmeten die meestal blijven openstaan door de klanten waardoor je eten koud is.

De vakantiegangers zijn vooral Russen en Turken die geen manieren, geen klasse en geen respect hebben.

De kamers: het hotel is groot en uitgestrekt waardoor de kans groot is dat je ver moet wandelen naar je kamer , als je in de bungalows verblijft dan wordt je naar je kamer vervoerd in een golfkar, de kans is ook groot dat je te voet moet terug keren, want in die steile bergen al een hele klus is. Ben je slecht te been dan raad ik dit hotel zeker af.

Wat is er goed ?
De shuttle service! Je kan in het hotel een shuttle boeken naar waar je wil die goedkoper en netter is dan een dolmus en taxi!
Het uitzicht, hotel ligt in een prachtige baai.

Datum van verblijf: september 2018
YASMINRESORTBODRUM, Konuk İlişkileri Müdürü van Yasmin Resort Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Dear Guest,
Thank you for choosing us for your holiday. The feedback of our guests is vital for us so that we can see which points need more attention and where we can improve ourself, so that all our guests can enjoy their holiday to the fullest. The points that you mention are informed to related departments. We are sorry to hear that we could not meet your expactation. However, we strived to make you happy so much, Thank you very much for your comments once again.
Kindest Regards,
Yasmin Bodrum Resort Hotel

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Hebt hotel is echt vuil .gedurende de week dat we er verbleven geen enkele maal propere lakens gekregen.ze gaven ons niet de kamer die we geboekt hadden waardoor we Verbleven in de kelder .het personeel spreekt praktisch geen Engels en is helemaal niet vriendelijk . Het enige pluspunt van dit hotel is het uitzicht . Helemaal geen aanrader dus , zeker zijn geld niet waard .

Datum van verblijf: juli 2018