Kadikale Resort
US$ 78*
Xanadu Island(Turgutreis)
US$ 276*
  • Gratis parkeren
Armonia Holiday Village & Spa(Turgutreis)(Heel veel waar voor je geld!)
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen resort alleen momenteel wel aan renovatie toe.
Toen wij er waren was het resort helemaal vol!
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en heerlijk eten!
Wij hebben het hier prima naar onze zin!

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

hier terecht gekomen door dat ons geboekt hotel nog niet open was. Wat een verassing weer omdat we in sept hier ook waren . Mooi hotel , vriendelijk personeel . ligging perfekt alleen niet voor oude mensen denk ik. lekker eten en heerlijke toetjes. Drank in overvloed , mooie kamers. echt zo mooi x

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van 10 dagen kadikale resort. Het was net als de vorige keer 2 jaar geleden weer een fijne vakantie. Door de drukte van het offerfeest in het hotel had ik de eerste 2 dagen een alternatieve kamer. Dit hebben ze daarna ruim goed gemaakt met een kamer met zeezicht. Je kon wel merken dat de buitenlanders bang zijn om naar Turkije te gaan. Het was veel rustiger dan andere jaren. Je hoorde het ook in het hotel. Het is wel een hotel voor mensen die goed ter been zijn, omdat het een hotel is zonder lift en je veel trappen moet lopen vanwege de ligging. Je hebt een heel mooi uitzicht op de plaats Turgutreis en op het Griekse eiland Kos. Het personeel is overal even vriendelijk en behulpzaam. Ik zeg ga hier zeker een keer heen.

Verbleef: september 2016, reisde alleen
29 juni 2016 beoordeeld

gaan ,het is de moeite waard ,,iedereen heel vriendelijk ,,kamermeisje super ,,,aan de receptie erg hulpzaam ,voor alles ,,zwembad heel proper ,,de kamers waren superieur voor mij en iedere dag staat er een busje klaar om naar het strand te komen ,,super

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
24 juni 2016 beoordeeld

Voor de 3e keer op Kadikale resort geweest, alweer een kei fijne vakantie gehad.
Volgende keer zeker weer!
Kamer was uitstekend, het eten geweldig en de sfeer is perfekt.
De laatste keer dat wij er waren, was de muziek bij het zwembad super!

Kamertip: Wij kiezen meestal voor zeezicht,
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner