Beoordeeld op 11 september 2019

Begin september een weekje in sunsetkamer verbleven met het gezin van drie personen. Lekkere buffetten met goede bediening. Alles ook zeer hygiënisch met oa een dagelijkse schoonmaak van de kamer. Meer dan voldoende ligbedden aan de twee zwembaden. En bovenal bijna 360 graden zeezicht! Zeer vriendelijk personeel. 's Avonds regelmatig shows of live-optreden. Eigenlijk niets slecht te schrijven over dit mooie resort.

Datum van verblijf: september 2019
Demet M, Sales & Marketing Manager, Xanadu Hotels - High Class van Xanadu Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Dear Adventurer,

Thank you for preferring our beautiful peninsula Xanadu Island for your holidays and for sharing your feelings with us on TripAdvisor.

We are very happy you had a great stay and enjoyed our fantastic view to the surrounding islands!

We hope to greet you soon again at Xanadu Hotels and remain with our very best wishes.

Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Een super vakantie in een super hotel! Prachtige suites. Heel schoon en verzorgd. Hotel ligt prachtig aan een mooie baai met waanzinnig uitzicht! Prima verzorging door vreselijk vriendelijk en behulpzaam personeel!(vooral Vlada van de restaurant bediening). Leuke animatie en heel goed gevarieerd eten in het restaurant. Werkelijk niets is te gek of te veel! Dit hotel is echt een aanrader voor een super verwen vakantie!

Datum van verblijf: juli 2019
Demet M, Sales & Marketing Manager, Xanadu Hotels - High Class van Xanadu Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Dear Diortje,

Thank you for spending your holidays on our beautiful peninsula and thank you for your very nice review. We are happy that we could match your expectations and that you liked your recent stay with us.

We would be glad to welcome you among our loyal guests in the future.
Warm regards,

Beoordeeld op 28 juni 2019

Als je iets negatiefs over dit hotel zou willen opmerken,dan dat er niets negatiefs te vermelden valt.
Ongelofelijk dat weinig NLers dit TOP hotel niet weten te vinden.
Kan het iedereen aanbevelen
Keuze voor volgend jaar al gemaakt

Datum van verblijf: april 2019
Demet M, Sales & Marketing Manager, Xanadu Hotels - High Class van Xanadu Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019

Dear Guest,

Thank you so much for your very nice review. We were extremely happy to read that you had an amazing time on our beautiful peninsula and we thank you very much for recommending us.

We are already looking forward to your next stay!
Best wishes,

Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Beter dan dit wordt het niet! Superluxe!
Ze proberen alles tot in de puntjes te verzorgen (en dat lukt goed). De all-inclusive drankjes ( incl vele cocktails) worden zelfs bezorgd bij je ligbedje in de zon. Onze jongens een eigen vertrek met badkamer en onze aaneengesloten kamer (met huiskamer) had een hemelbed en enorme badkamer met bad en douche etc. Van Elegance garden suite een upgrade gekregen naar Executive suite. Prachtig!

Datum van verblijf: april 2019
Demet M, Sales & Marketing Manager, Xanadu Hotels - High Class van Xanadu Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Dear Guest,

Thank you for spending your vacation at Xanadu Hotels - High Class and for sharing your thoughts about your stay on TripAdvisor. We are happy that you enjoyed your stay and our services and thank you for recommending us!

We hope to welcome you at a Xanadu Hotel of your choice again very soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 26 oktober 2017

Ik kan heel kort zijn in mijn beoordeling, verwijzend naar de vorige beoordelingen van dit hotel. Perfecte service.

Receptie: uitstekend onthaal
Suite: heel netjes, ruim, prachtig uitzicht. Aantal verrassingen op de kamer bij aankomst
Zwembaden: outdoor: temperatuur net geschikt om te zwemmen. De service aan beide zwembaden is schitterend: hier verdienen Adem, Hakan en Mahsun toch wel een speciale vermelding. Indoor: verwarmd, heel aangenaam zwemmen en aquagym
Bars: goede service, dranken zijn van hoogstaande kwaliteit
Restaurant: heel gevarieerd eten, ze doen echt hun best om warme gerechten voor te schotelen
Transfer luchthaven - hotel: perfect geregeld. Ongeveer een klein uurtje.

Kamertip: Alle kamers hebben zeezicht
Datum van verblijf: oktober 2017