Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Een super vakantie in een super hotel! Prachtige suites. Heel schoon en verzorgd. Hotel ligt prachtig aan een mooie baai met waanzinnig uitzicht! Prima verzorging door vreselijk vriendelijk en behulpzaam personeel!(vooral Vlada van de restaurant bediening). Leuke animatie en heel goed gevarieerd eten in het restaurant. Werkelijk niets is te gek of te veel! Dit hotel is echt een aanrader voor een super verwen vakantie!

Datum van verblijf: juli 2019
Demet M, Sales & Marketing Manager, Xanadu Hotels - High Class van Xanadu Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Dear Diortje,

Thank you for spending your holidays on our beautiful peninsula and thank you for your very nice review. We are happy that we could match your expectations and that you liked your recent stay with us.

We would be glad to welcome you among our loyal guests in the future.
Warm regards,

Beoordeeld op 28 juni 2019

Als je iets negatiefs over dit hotel zou willen opmerken,dan dat er niets negatiefs te vermelden valt.
Ongelofelijk dat weinig NLers dit TOP hotel niet weten te vinden.
Kan het iedereen aanbevelen
Keuze voor volgend jaar al gemaakt

Datum van verblijf: april 2019
Demet M, Sales & Marketing Manager, Xanadu Hotels - High Class van Xanadu Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019

Dear Guest,

Thank you so much for your very nice review. We were extremely happy to read that you had an amazing time on our beautiful peninsula and we thank you very much for recommending us.

We are already looking forward to your next stay!
Best wishes,

Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Beter dan dit wordt het niet! Superluxe!
Ze proberen alles tot in de puntjes te verzorgen (en dat lukt goed). De all-inclusive drankjes ( incl vele cocktails) worden zelfs bezorgd bij je ligbedje in de zon. Onze jongens een eigen vertrek met badkamer en onze aaneengesloten kamer (met huiskamer) had een hemelbed en enorme badkamer met bad en douche etc. Van Elegance garden suite een upgrade gekregen naar Executive suite. Prachtig!

Datum van verblijf: april 2019
Demet M, Sales & Marketing Manager, Xanadu Hotels - High Class van Xanadu Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Dear Guest,

Thank you for spending your vacation at Xanadu Hotels - High Class and for sharing your thoughts about your stay on TripAdvisor. We are happy that you enjoyed your stay and our services and thank you for recommending us!

We hope to welcome you at a Xanadu Hotel of your choice again very soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 26 oktober 2017

Ik kan heel kort zijn in mijn beoordeling, verwijzend naar de vorige beoordelingen van dit hotel. Perfecte service.

Receptie: uitstekend onthaal
Suite: heel netjes, ruim, prachtig uitzicht. Aantal verrassingen op de kamer bij aankomst
Zwembaden: outdoor: temperatuur net geschikt om te zwemmen. De service aan beide zwembaden is schitterend: hier verdienen Adem, Hakan en Mahsun toch wel een speciale vermelding. Indoor: verwarmd, heel aangenaam zwemmen en aquagym
Bars: goede service, dranken zijn van hoogstaande kwaliteit
Restaurant: heel gevarieerd eten, ze doen echt hun best om warme gerechten voor te schotelen
Transfer luchthaven - hotel: perfect geregeld. Ongeveer een klein uurtje.

Kamertip: Alle kamers hebben zeezicht
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017

Op 5 jaar 8 keer dit hotel geboekt. Dat zegt ergens wel al iets .

Vanaf het moment dat je aankomt kan de rust beginnen. Het hotel heeft slechts een 200 kamers. Hierdoor is het nooit onaangenaam druk. Er zijn genoeg ligbedden aan de zwembaden en aan zee. Nooit nodig om een handdoekje te leggen, tenzij je perse een bepaald plekje wilt.

Bediening aan het zwembad is dik ok. Er wordt genoeg aan je gevraagd wat je wil drinken. Het kan al eens gebeuren dat je iets anders krijgt dan wat je gevraagd hebt, maar dan vraag je het gewoon opnieuw. De nieuwelingen zijn de engelse taal idd nog niet altijd machtig genoeg en zo ontstaat er al eens een misverstandje.

Het eten is lekker, de bbq s'avonds brengt ook een leuke sfeer met zich mee. De wijnen zijn niet de beste, maar wel ok.

De kamers zijn subliem. Wij hebben al een courtyard, sunset, deluxe en romantic suite gehad en allen zijn ze de beste die ik ooit in een hotel ervaren heb. De "kleine courtyard" gaat al naar de 38m! Voor velen is een kamer slechts om te slapen, voor ons draagt een kamer toe aan het al dan niet slagen van een vakantie. Die moet ook top zijn!

De animatie is beperkt, je kan wel meedoen maar niemand dringt zich aan je op, zalig! Op de 2 dagen is er show, elke avond live muziek of een feestje.

De mini club is ok, ons 6 jarige dochter heeft er slechts 1 keer enkele uren langsgeweest maar wou niet onmiddellijk mee terug met ons. LoL
S'avonds is er om half 9 een mini disco waar de laatste energie bij de kids wordt losgelaten, de kids kunnen zelf daarheen want je ziet dit leuke spektakeltje vanaf het restaurant, keihandig voor de volwassenen die nog aan het eten zijn en even willen genieten van een half uurtje rust .

Sinds 2012 is er wel hier en daar iets verandert. Zo waren er vroeger elke dag shows, was het eten NOG beter en gevarieerder, de feestjes extravaganter,...de eerste 3 bezoeken kreeg dit hotel het maximaal aantal punten van ons.

Door het gedoe in Turkije zijn er dit jaar ook duidelijk minder belgen afgezakt naar het hotel. De belgen waren nogthans jaar na jaar ook sterk aanwezig. Je merkte deze keer meer gasten uit rusland, andere oostbloklanden,...het zijn nog steeds de betere onder hen maar het is een andere sfeer dat ze met zich meebrengen. Het heeft ons niet echt gestoord maar het viel ons wel op.

Kamertip: Reis je met kids en wil je die graag gescheiden van je slaapkamer : sunset of deluxe suite.
Datum van verblijf: juli 2017
Demet M, Sales & Marketing Manager, Xanadu Hotels - High Class van Xanadu Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you for preferring Xanadu Island for your vacation and for taking time to share your feelings about your stay on TripAdvisor.

We are very glad that once again our services met your expectations and are happy that the beautiful view from our rooms was to your liking.

We would be honoured to welcome you again at Xanadu Island any time soon for your next High Class experience.

Sincerely yours,
Demet Meral