18 september 2015 beoordeeld

Omdat wij lastminute op vakantie wilde was er niet veel keus meer. Club Acacia had dan ook niet meteen onze voorkeur, achteraf hadden we nooit moeten boeken. Wat een bende! Wij hoeven niet perse in extreme luxe te zitten, maar dit sloeg alles. Vooral het eten, drinken en de daarbij komende hygiëne was voor ons de rede om deze eerlijke recensie te schrijven. Er was erg weinig keus in warme maaltijden en de keus die er is is koud of zwemt in de vettige saus. De saladebar is uitgebreid en prima, maar na 3 dagen salade ben je hier wel klaar mee. 's Avonds hebben ze twee keer friet geprobeerd te serveren. 's Middags beginnen ze al met bakken, zodat een paar uur later alle friet taai in de bakken ligt. Letterlijk niet te eten! Wij hebben dan ook overdag geleefd op de pita's met kaas die je bijna de hele dag kan pakken en zijn elke avond uit eten gegaan. Dit is uiteraard niet echt het idee van een allinclusive vakantie. Uiteten gaan is een hele onderneming. Je moet met de Dolmus naar Turkutreis, een toeristisch en vies plaatsje vol met zwerfhonden. Je kan hier de bus pakken naar Gumusluk, dit is wel een aanrader als je van lekker en vers eten houdt!
Tot slot nog goed om te vermelden dat de stranden geen zandstranden zijn. De zee pal aan het hotel kan je in via een verroest trappetje. De zee is hier ook erg fris in tegenstelling tot andere plekken in Turkije. Er is een tweede strandje die je via een smal pad kan bereiken. Dit wordt het zandstrand genoemd, maar dit waren ook hele kleine steentjes. Bestel bij dit strand nooit iets aan de bar, de plastic bekers worden niet gewassen maar afgespoeld in een soort emmer!
's Avonds mag je tot 23 uur drankjes halen. Al vanaf 22 uur beginnen de jongens achter de bar een ontmoedigingsbeleid en krijg je per persoon maar één drankje mee. De keuze in drank is overigens ook zeer beperkt. Wij zijn als jong stel uit ellende bijna elke avond vroeg gaan slapen!
Kortom, ga niet naar Acacia. Geef liever 100 of 200 euro meer uit voor een vakantie waar je echt kan genieten!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
9 augustus 2015 beoordeeld

Oud hotel wat 2 jaar geleden al gerenoveerd zou worden. Helaas was er niets gedaan. Wij zaten in de dependance, kleine bovenkamer met gelukkig zeezicht. De schoonmakers deden met de franse slag hun werk en zaten meestal met hun telefoon te spelen. De vrouwelijke schoonmakers van 2 jaar terug waren wel erg precies met hun werk. Het eten bestaat uit veel rauwkost en het vlees is alleen kip. Verder hebben we in 10 dagen 1 keer vis gezien. De laatste 5 avonden hebben we in Turgutreis gegeten, want we konden geen kip meer zien. Er werd ook slecht bijgevuld of helemaal niet. Op is op!!! De locatie is het enige dat we geweldig vonden. Jammer dat er niets aan gedaan wordt. Animatie wordt ook weinig aan gedaan. Personeel is chagerijnig en kunnen geeneens goeie morgen zeggen, alleen bij de zwembadbar zijn ze aardig. Voor ons was dit de 2e keer hier, maar nu houdt het voor ons op. Erg jammer.

Kamertip: Het hotel is niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn en kinderwagens/buggies in verband met de vele trappen
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
8 juli 2015 beoordeeld

De omgeving is prachtig qua natuur. Maar verwacht geen toeristensteden vlakbij.

Hotel is prachtig gelegen recht aan de zee. Het is een oud complex. We hadden geluk met een van de de beste kamers vrijwel recht aan zee. Er wordt elke dag schoongemaakt. Het is allemaal heel basic. Verwacht geen 5 sterren megacomplex, maar een rustig gelegen oud hotel. De troef van dit hotelletje is de locatie. Mensen die 100 soorten salades en vlees willen hier niet naar toe gaan. Ook niet echt geschikt voor mensen met kids. Maar stel je prijs op rust en geniet je het meest van zon, zee en natuur dan is het perfect. Eten en drinken minder keus dan in andere hotels, maar wel voldoende en goed. Van ons hoeft al die mega gekte niet. Voor ons in ieder geval een aanrader.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
1 september 2014 beoordeeld

Eten is beperkt, maar kwalitatief goed. Nadeel van ligging, geen winkeltjes of iets dergelijks.in de buurt. Turgutreis is met de dolmus goed te doen. Markt daar is een aanrader. Animatie doet zijn best. Behulpzaam personeel. Wij vertrokken om 02.30 uur, komen ze de koffers ophalen en 30 treden omhoog sjouwen. En dat voor een 3 sterren hotel, nog nooit meegemaakt.

Kamertip: Wij zaten in de kamer het dichtste bij de bar, het zwembad en de eetzaal. Geen probleem. Nadeel: Geen eigen terras of balkon.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met familie
17 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontspannen, genieten voor weinig!!! Eten is goed, personeel erg vriendelijk en behulpzaam( ercan Yucel en Eray om maar even wat namen te noemen... Kamers netjes, verzorgd.. Goed schoongemaakt iedere keer weer.. Niks te klagen gehad!

• Verbleef: september 2013