9 augustus 2015 beoordeeld

Oud hotel wat 2 jaar geleden al gerenoveerd zou worden. Helaas was er niets gedaan. Wij zaten in de dependance, kleine bovenkamer met gelukkig zeezicht. De schoonmakers deden met de franse slag hun werk en zaten meestal met hun telefoon te spelen. De vrouwelijke schoonmakers van 2 jaar terug waren wel erg precies met hun werk. Het eten bestaat uit veel rauwkost en het vlees is alleen kip. Verder hebben we in 10 dagen 1 keer vis gezien. De laatste 5 avonden hebben we in Turgutreis gegeten, want we konden geen kip meer zien. Er werd ook slecht bijgevuld of helemaal niet. Op is op!!! De locatie is het enige dat we geweldig vonden. Jammer dat er niets aan gedaan wordt. Animatie wordt ook weinig aan gedaan. Personeel is chagerijnig en kunnen geeneens goeie morgen zeggen, alleen bij de zwembadbar zijn ze aardig. Voor ons was dit de 2e keer hier, maar nu houdt het voor ons op. Erg jammer.

Kamertip: Het hotel is niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn en kinderwagens/buggies in verband met de vele trappen
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
8 juli 2015 beoordeeld

De omgeving is prachtig qua natuur. Maar verwacht geen toeristensteden vlakbij.

Hotel is prachtig gelegen recht aan de zee. Het is een oud complex. We hadden geluk met een van de de beste kamers vrijwel recht aan zee. Er wordt elke dag schoongemaakt. Het is allemaal heel basic. Verwacht geen 5 sterren megacomplex, maar een rustig gelegen oud hotel. De troef van dit hotelletje is de locatie. Mensen die 100 soorten salades en vlees willen hier niet naar toe gaan. Ook niet echt geschikt voor mensen met kids. Maar stel je prijs op rust en geniet je het meest van zon, zee en natuur dan is het perfect. Eten en drinken minder keus dan in andere hotels, maar wel voldoende en goed. Van ons hoeft al die mega gekte niet. Voor ons in ieder geval een aanrader.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
1 september 2014 beoordeeld

Eten is beperkt, maar kwalitatief goed. Nadeel van ligging, geen winkeltjes of iets dergelijks.in de buurt. Turgutreis is met de dolmus goed te doen. Markt daar is een aanrader. Animatie doet zijn best. Behulpzaam personeel. Wij vertrokken om 02.30 uur, komen ze de koffers ophalen en 30 treden omhoog sjouwen. En dat voor een 3 sterren hotel, nog nooit meegemaakt.

Kamertip: Wij zaten in de kamer het dichtste bij de bar, het zwembad en de eetzaal. Geen probleem. Nadeel: Geen eigen terras of balkon.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met familie
17 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontspannen, genieten voor weinig!!! Eten is goed, personeel erg vriendelijk en behulpzaam( ercan Yucel en Eray om maar even wat namen te noemen... Kamers netjes, verzorgd.. Goed schoongemaakt iedere keer weer.. Niks te klagen gehad!

• Verbleef: september 2013
18 juni 2014 beoordeeld

Ik heb het helmaal naar mijn zin gehad in het club Acacia.Uitzicht geweldig. Kamer netjes en schoon. Bed werd vaak verschoont elk dag schone handdoeken heb er goed geslapen.En het eten was lekker.En het is betaalbaar.Ik was er vijftien dagen had er nog wel een week langer willen blijven.Het is wel zo dat het hotel wel een opknap beurt nodig heeft boven is er een eetzaal die niet gebruikt word zo dat je buiten onder veranda zit te eten ook als het slecht weer is.Heb het niet erg gevonden.al met al heel tevreden.

Kamertip: Ik had een kamer in het hoofdgebouw zicht op zee twee hoog waar het heel rustig was.
  • Verbleef: mei 2014, reisde alleen