4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

beste

bij deze wil ik jullie allen naar Rixos Bodrum verwijzen. het is een fantastische hotel voor u alleen en gezinnen. Het hotel heeft een prachtige ligging en prijstechnisch goed.

mvg Durmaz.......

Verbleef: september 2018, reisde met familie
7 augustus 2018 beoordeeld

Het begon een beetje minder met een misverstand met de kamer , nl er stond een baby bedje in de kamer ipv er een volwaardig bed nodig was . Na enkele pogingen in het engels (wat niet altijd makkelijks ) en een tussenkomst van Hilde (Tui) hebben we dag 2 een super ruime kamer gekregen met een kleine attentie erbij voor het misverstand een een gratis Turks ontbijt aangeboden door het hotel . Zodra dit professioneel opgelost is geweest genoten van een perfecte vakantie met een heerlijk buffet een service om U tegen te zeggen met een top animatie team . Wat ik een klein beetje miste was de entertainment s'avonds , vonden we persoonlijk wat minder maar dat zijn details . ook qua hygiene en properheid in en rond het hotel een absolute topper . Wij gaan zeker nog eens terugkeren wat voor ons iets nieuw is .

Kamertip: Mensen die slecht te been zijn boeken beter niet te hoog.
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
7 juni 2018 beoordeeld

Dit hotel is echt het paradijs op aarde. De ligging is fenomenaal. Prachtige uitzichten op de baai. Alles is keurig netjes en schoon. Tuin is mooi aangelegd. Personeel is uitzonderlijk vriendelijk. Animatieteam is leuk. Met dank aan Enver en Omar. De bar Sea & See is ontzettend gaaf. Er komen DJ's en bands. Prachtige shows. Eten is heerlijk. Onze kamer was ruim met mooi uitzicht op de zee. Het complex is groot, maar je hoeft niet te lopen. Er rijden shuttlebusjes. De bar boven bij de lobby was mijn favoriete plek. Dat uitzicht is zo mooi. Daar kun je geen genoeg van krijgen. Het is ook niet zo massaal. dat heb ik als fijn ervaren. Je wordt hier echt in de watten gelegd. Ik was er al vaker geweest, maar ik ga hier zeker weer terug. Dames van guest relations zijn ook zeer vriendelijk. Mijn dochter werd daar 16 jaar en de kamer was mooi versierd. Het centrum van Bodrum ligt op 10 km. Met de dolmus ben je er zo en kost EUR 1,50 pp.

Kamertip: Het is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Veel trappen. Kamer 2321 is zeer centraal gelegen met mooi uitzicht op zee.
  • Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig resort! Prachtig hier. Mensen vriendelijk geen problemen met WiFi ( al amuseer ik me al zonder ) shuttle service op het park zelf waardoor je om de 20 min opgehaald word en die brengt je waar je heen wilt op het park. Kamers prachtig een en al luxe! Enige nadeel is dat ze gebrekkig Engels spreken jammer! Maar ja zeg zelf als dat nou alles is. Eten is lekker en maken alles vers. Zo snijden ze her boterhammenvlees waar je bij staat. Hygiëne op toiletten etc top! Dus een dikke tien+ van mij!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supermooi hotel. Hele vriendelijke bediening. Goed verzorgd en heel uitgebreid buffet. Ook het restaurant aan zee heeft heerlijke gerechten. De entertainment is stijlvol met elke avond iets anders. Het animatieteam biedt genoeg activiteiten voor iedereen. Bedankt Omar van de entertainment. Bedankt Adem van de bediening. Bedankt Enver voor de sportieve ervaringen en het vele lachen.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie