Beoordeeld op 4 september 2018 via mobiele applicatie

beste

bij deze wil ik jullie allen naar Rixos Bodrum verwijzen. het is een fantastische hotel voor u alleen en gezinnen. Het hotel heeft een prachtige ligging en prijstechnisch goed.

mvg Durmaz.......

Datum van verblijf: september 2018
RixosPremiumBodrum, Yönetici van Rixos Premium Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear ULASGURKAN2009,
Greetings from Rixos Premium Bodrum. Thank you very much for taking the time to write and share your experience at Rixos Premium Bodrum. It gives us great pleasure to know that you thoroughly enjoyed your stay with us. It will be our pleasure to share your detailed feedback with the entire team as they will be delighted to know that their efforts are appreciated.

We are looking forward to welcoming you back in the heart of the Aegean.

Sincerely,
Rixos Premium Bodrum Management

Beoordeeld op 7 augustus 2018

Het begon een beetje minder met een misverstand met de kamer , nl er stond een baby bedje in de kamer ipv er een volwaardig bed nodig was . Na enkele pogingen in het engels (wat niet altijd makkelijks ) en een tussenkomst van Hilde (Tui) hebben we dag 2 een super ruime kamer gekregen met een kleine attentie erbij voor het misverstand een een gratis Turks ontbijt aangeboden door het hotel . Zodra dit professioneel opgelost is geweest genoten van een perfecte vakantie met een heerlijk buffet een service om U tegen te zeggen met een top animatie team . Wat ik een klein beetje miste was de entertainment s'avonds , vonden we persoonlijk wat minder maar dat zijn details . ook qua hygiene en properheid in en rond het hotel een absolute topper . Wij gaan zeker nog eens terugkeren wat voor ons iets nieuw is .

Kamertip: Mensen die slecht te been zijn boeken beter niet te hoog.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 juni 2018

Dit hotel is echt het paradijs op aarde. De ligging is fenomenaal. Prachtige uitzichten op de baai. Alles is keurig netjes en schoon. Tuin is mooi aangelegd. Personeel is uitzonderlijk vriendelijk. Animatieteam is leuk. Met dank aan Enver en Omar. De bar Sea & See is ontzettend gaaf. Er komen DJ's en bands. Prachtige shows. Eten is heerlijk. Onze kamer was ruim met mooi uitzicht op de zee. Het complex is groot, maar je hoeft niet te lopen. Er rijden shuttlebusjes. De bar boven bij de lobby was mijn favoriete plek. Dat uitzicht is zo mooi. Daar kun je geen genoeg van krijgen. Het is ook niet zo massaal. dat heb ik als fijn ervaren. Je wordt hier echt in de watten gelegd. Ik was er al vaker geweest, maar ik ga hier zeker weer terug. Dames van guest relations zijn ook zeer vriendelijk. Mijn dochter werd daar 16 jaar en de kamer was mooi versierd. Het centrum van Bodrum ligt op 10 km. Met de dolmus ben je er zo en kost EUR 1,50 pp.

Kamertip: Het is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Veel trappen. Kamer 2321 is zeer centraal gelegen met mooi uitzicht op zee.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldig resort! Prachtig hier. Mensen vriendelijk geen problemen met WiFi ( al amuseer ik me al zonder ) shuttle service op het park zelf waardoor je om de 20 min opgehaald word en die brengt je waar je heen wilt op het park. Kamers prachtig een en al luxe! Enige nadeel is dat ze gebrekkig Engels spreken jammer! Maar ja zeg zelf als dat nou alles is. Eten is lekker en maken alles vers. Zo snijden ze her boterhammenvlees waar je bij staat. Hygiëne op toiletten etc top! Dus een dikke tien+ van mij!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Supermooi hotel. Hele vriendelijke bediening. Goed verzorgd en heel uitgebreid buffet. Ook het restaurant aan zee heeft heerlijke gerechten. De entertainment is stijlvol met elke avond iets anders. Het animatieteam biedt genoeg activiteiten voor iedereen. Bedankt Omar van de entertainment. Bedankt Adem van de bediening. Bedankt Enver voor de sportieve ervaringen en het vele lachen.

Datum van verblijf: mei 2018