Henricus

Super locatie

Beoordeling van Blue Dreams Resort
5,0 van 5 bollen30 mei 2024 beoordeeld
Een heerlijk resort
Service uitstekend en vriendelijk personeel
Elke avond super entertainment
Disco was nog gesloten
Maar 1 al carte restaurant was open
We hadden een mooie club de luxe kamer 2021
Domus busje voor de ingang
Voor herhaling vatbaar
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 1 jun 2024
Dear Henricus,

Thank you very much for taking the time to tell us about your experience on TripAdvisor.

We are very happy that you had a great time at our beautiful resort.

We are looking forward to welcome you with Blue Dreams Resort hospitality in the coming season.

€ 1.000
2.7 km van Blue Dreams Resort
Zwembad
Meer hotels in Torba bekijken
Beoordeeld op 20 mei 2024

Prachtige vakantie gehad bij Blue Dreams resort & spa.
Het hotel doet hun naam eer aan en het was werkelijk fantastisch.
Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door Fatih de lobby manager.
* tevens ook een man die alles tot in de puntjes verzorgd 5 sterren voor deze service.
Het is een zeer mooie omgeving met een mooi park voor jong en oud.
Ik ben dik tevreden over de service die er geboden wordt zelfs in het voorseizoen!
Ik ga hier zeker terug komen ( dromen zijn hier letterlijk waargemaakt)
Een speciaal woord van dank aan de Bar staf en Suat de Manager van het hotel.

Nogmaals dank voor de mooie vakantie!
kan niet wachten om weer terug te gaan

Kamertip: Bezoek Bodrum stad en verblijf op het mooiste resort van Bodrum
Datum van verblijf: mei 2024
Blue Dreams Resort Spa, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Blue Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2024

Dear Jochen H,

We are very happy that you had a nice time at our beautiful resort. I will personally convey your kind words to our team, thank you on their behalf.

Beoordeeld op 2 oktober 2023

We hebben 11 super leuke dagen gehad waarbij we het animatie team veel voor te danken hebben ze besteden evenveel aandacht aan individuen ongeacht het ras of soort wat hoort op zo een top resort. En ik wil Hilal het meest bedanken het is een super aardige en spontane dame die graag een gesprek met mensen voert. Daarbuiten zijn de kamers en het restaurant tot aan de puntjes hygiënisch. En het eten heb ik weinig over te klagen wat ik meestal wel heb bij andere hotels. Kort gezegd op en top SUPER!!! Bedankt voor de vakantie

Datum van verblijf: oktober 2023
Blue Dreams Resort Spa, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Blue Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2023

Dear Valued Guest,

Thank you for choosing to spend your holiday at Blue Dreams Resort and taking the time to share your kind review on Tripadvisor for deemed us.

Additionally, it's a great honor to hear your kind compliments. These feedback means a lot for us and make us believe what we do.

We do hope your loyalty to our brand stays for many years. We are very much looking forward to welcoming you back to our beautiful resort, to Blue Dreams Resort.

With our warmest regards,

Beoordeeld op 14 augustus 2023

Wij hebben inmiddels een week erop zitten bij Blue Dreams. Wij hebben een super vakantie gehad en dat met dank aan een aantal personeel. Via hier willen wij als gezin ook speciaal één persoon bedanken van het restaurant, en dat is Ramazan. Wat een harde werker is dat zeg! Zijn passie voor zijn werk, het omgaan met gasten en een vriendelijk blik.. kortom, een super gastheer dat ieder bedrijf zou willen hebben. Bedankt Ramazan, wij hopen dat je op hele mooie plekken zult komen in de toekomst!

Datum van verblijf: augustus 2023
Blue Dreams Resort Spa, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Blue Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2023

Dear Jeroen Kalvenhaar,

Thank you very much for taking the time to tell us about your experience on Google.

We are very happy that you had a perfect time at our beautiful resort. I will personally convey your kind words to our team, thank you on their behalf.

Beoordeeld op 9 augustus 2023

Mensen ga niet naar dit hotel geloof me je gaat spijt krijgen. Halve hotel is ziek door het vreselijke eten wat je hier krijg.
Bovendien smaakt het eten erg vies en is er weinig keuze. Dit spreek ik uit ervaring. De dokter waar we naar toe gingen omdat ik en mijn vrienden zware diaree kregen en maagklachten, werd ons verteld om kruiden thee te drinken dit is alles kregen niks van diaree remmers of wat dan ook. Op de site van dit hotel staat dat er latenight snack is tot 3, maar sluiten de deuren al veel eerder. Gister 8 augustus ben ik iets voor 1 uur snachts naar het restaurant gegaan aangezien ik hele dag ziek op hotel kamer heb gezeten in hoop dat ik misschien nog een soepje kreeg, toen ik een kopje soep wilde pakken kwam er een schreeuwende medewerker op me af en zei je mag dat absoluut niet doen je moet nu weg gaan hier want dat is voor morgen vroeg of je moet wachten tot 7 uur s’ochtends. Ik raad iedereen ten strengste af om hier een boeking te doen. Andere hotel gasten hebben me foto’s laten zien dat er schimmel op de lakens waren en dit allemaal voor een 5 sterren hotel.

Kamertip: Op veel plaatsen in het hotel ruikt het letterlijk naar een tankstation WC.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 4 juni 2023

Het uitzicht was schitterend en de gastservice (vesile) ze waren heel aardig en hebben goed geholpen voorderest hebben ze onze klachten goed verwerkt en ons geholpen waar nodig dus hier was ik erg tevreden over

Datum van verblijf: juni 2023
Blue Dreams Resort Spa, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Blue Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2023

Dear Guest,

We are extremely happy to hear that you have enjoyed with your stay. Your feedback is really important to us for ensuring maximum guest satisfaction.

We hope to have the pleasure of welcoming you here again at Blue Dreams Resort in the nearest future,

Stay with love,

Warmest Regards