Gizem A

Geweldige vakantie

Beoordeling van Voyage Torba
5,0 van 5 bollen29 mei 2024 beoordeeld
We zijn hier geweest voor onze huwelijksreis. Meest geweldige vakantie ooit gehad. Zodra je het terrein oploopt voel je de rust en voel je je ECHT op vakantie.

Er waren zo veel soorten gebak en het een was lekkerder dan het andere.. hun munt-koffie was ook heer-lijk! Het eten was ook zeer gevarieerd en heerlijk. Daarnaast vonden we de medewerkers ook allemaal ontzettend vriendelijk en oprecht geïnteresseerd. Iedereen stond klaar om ons te helpen als we iets wilden vragen. Als je op zoek bent naar een vakantieplek waar je écht tot rust kunt komen, is dit echt the place to be.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Voyage Torba
  • Official Hotel
2.5 km van Voyage Torba
Meer hotels in Torba bekijken
Beoordeeld op 26 mei 2024

Wat een luxe!! Beste vakantie ooit!! Je wordt heel hartelijk verwelkomt met al direct een drankje terwijl de receptie bezig is met het inchecken. We hebben een upgrade gekregen naar een executive kamer, gewoon prachtig, alles ter beschikking wat je nodig hebt, en mocht je toch iets mankeren, dan kronkelt het personeel zich in 1000 bochten om het gevraagde zo snel mogelijk tot bij de klant te brengen, @Beyza en collega’s hartelijk dank voor de excellente service!!! Een dikke kus aan Zulfiye voor het dagelijkse onderhoud van onze kamer, dit was subliem!!! Het eten was voortreffelijk!! Je vindt er vanalles, van Turks, Aziatisch, Italiaans tot dieet en glutenvrije gerechten, service in restaurant te danken aan Ebru en Ramazan, echte toppers!! Onze kinderen hebben zich super geamuseerd in het aquapark, ook de redders zijn super, het lijkt wel of ze ogen op hun rug hebben, mijn dochtertje was gevallen van de trap en de redder kwam al direct af met een spray om de pijn te verlichten. In een notendop; een aanrader!!

Beoordeeld op 22 mei 2024

Top hotel - prijs/kwaliteit een aanrader. Vriendelijk personeel. Super onthaal met glaasje bubbels en aardbeien. Resort is uitgerust met diverse restaurants/bars/brasseries waarvan één 24/24 op is. Er is een Turks, Janpans, Italissans en vleesrestaurant. Daarnaast een apart koffiebar met daaraan verbonden een zoete lekkernijen brasserie.

Kamertip: 4 zwembaden waarvan 3 lekker verwarmd.
Beoordeeld op 14 mei 2024 via mobiele applicatie

Net terug van 10 dagen Voyage Torba.

Even bij het begin beginnen.
We kwamen aan na een wat mindere nachtvlucht met vertraging uiteindelijk om 08:00 ‘s ochtends bij het hotel.
En belande in een oase van rust in de lobby.
Konden lekker gaan zitten, kregen wat te drinken terwijl we werden ingecheckt.

Daarna een rondleiding over het resort door onze persoonlijke assistente.
Waarna we heerlijk konden ontbijten.
En de eerste keer kijk je je ogen uit en niet alleen wat voor lekkers er allemaal ligt maar ook het buiten terras aan de zee kant.
Heerlijk met het zonnetje in je gezicht kijkend over de zee ontbijten.

Wij hadden het geluk dat onze kamer gelijk klaar was na het eten en na een nachtje doorgehaald te hebben was dat geen vervelende bijkomstigheid.

Wij houden er van om tijdens onze vakanties niet heel erg actief te zijn dus lekker zonnen, rusten, eten, drinken en dan kan hier heerlijk.

Voor de kids is het aquapark heel leuk met de glijbanen!
Maar die van ons was helemaal gek op de kidsclub. Elke ochtend “mag ik straks naar de kidsclub?” Voor ons soms wat minder gezellig maar goed het is ook haar vakantie :).

Het eten in het echt heel goed.
Zowel in het mainrestaurant als de kleine restaurantjes.
En niet te vergeten, DE PATISSERIE.
Heerlijke gebakjes en macarons.

Op het strand lig je ook echt heel lekker op de loungebedden onder een schaduwdoek of op een luxe ligbed in de zon.
Bestellen van drankjes of wat te eten gaat top via de QR code bij je plekje waar je ligt of als het niet druk is komen ze ook langs.
Drinken allemaal A merken dus geen neppe zooi.

Zal vast nog wel wat vergeten zijn maar goed.

Dan wil ik nog wat mensen in het bijzonder bedanken die hebben bijgedragen aan onze bijzonder aangename vakantie.

- Mehmet Akdeniz (top gozer in het mainrestaurant)
- Nusret van het fruit! (Maakte elke keer als die onze dochter zag een geweldig bord fruit klaar)
- De ober ‘s avonds in het lounge gedeelte van Danza, weet zijn naam helaas niet. (Loopt zich rot maar heeft het allemaal voor elkaar.)

Kortom:

Een geweldig hotel, de luxe, de rust, de service, het eten.
Je wordt compleet in de watten gelegd en het ontbreekt je aan niets.

Beoordeeld op 12 mei 2024

Ik kan niet genoeg in woorden uitdrukken hoe geweldig het hotel is. Ik raad je aan om er zelf naartoe te gaan en het te ervaren. Alles is top. Relatiebeheer met gasten is top. Beyza en Enes waren onze assistentes en stonden altij klaar voor ons. Ze komen soms ook gewoon langs om te vragen hoe het gaat en wensten ons elke dag een fijne dag. Dat maakt t erg persoonlijk en je voelt je er helemaal thuis. Ze doen er alles aan zodat je aangename vakantie hebt.

Het eten is van goede kwaliteit. Zoveel keuze ook. Leuke restaurants waar de bediening echt top is. Ook het open buffet restaurant is geweldig. Ze houden rekening met dieet wensen en bij alle gerechten staan ook de voedingswaarden. Het is er ook erg schoon.

Er worden leuke activiteiten georganiseerd. Zowel overdag als ‘s avonds. Overdag heb je sport activiteiten. Ik heb meerdere malen meegedaan aan sportactiviteiten, zoals core workout, spinning, trx en cross fit. Ze bieden ook andere activiteiten aan zoals yoga, meditatie, aqua spinning etc. De medewerkers Önur, Burcu, Dilara en Sinem geven leuke lessen. Het is erg laagdrempelig. Ook al ken je niet alle oefeningen dan leggen ze t graag uit. Sommige lessen worden meerdere malen per week gegeven, maar elke les is toch anders. Ze verzinnen leuke en variërende lessen. Ze waarderen het ook dat je hebt meegedaan wat alleen maar motiveert. Ze zijn erg uitnodigend. Gezien het lekkere eten en de vele keuzes is t zeker aan te raden om bij een van de bovengenoemde medewerkers een keer aan te sluiten bij een activiteit.

In dit resort kom je echt niks tekort. Ik raad het ten zeerste aan en ik kom er zelf graag nog eens. Er valt nog zoveel meer te vertellen. Ik
Zou zeggen ervaar het een keer. Genoeg faciliteiten die ze aanbieden.

Bedankt team Voyage.

Beoordeeld op 1 oktober 2023

Zeer goed hotel. Eten en drinken super. Bediening en vriendelijk personeel , echt top. Guest relations... de beste. Eerste keer in vele jaren reizen dat ik zulk een efficiënte aanpak zie. Oprechte complimenten voor de ganse staff. Komen zeker terug

Kamertip: Niet twijfelen... doen
Datum van verblijf: september 2023