Beoordeeld op 4 september 2017

Voor de 4x dit hotel geboekt en vond het vroeger veel beter dan nu. Bij de receptie spreekt men geen woord engels zelfs de dame Esra die voor de reservaties verantwoordelijk is spreekt geen letter engels en dat was vroeger helemaal niet zo. Zelfs die Rus bij de guest relations kon geen letter engels. . De enige die vloeiend engels kon was het vriendelijke meisje uit Antalya maar ben haar naam vergeten. Werkt ook bij de guest relations. De Swim Up rooms zijn super. De strandbar was goed maar het eet gedeelte was veel kleiner als vroeger( maar 7 kleine tafeltjes). Vroeger was er een groot terras met genoeg tafels en parasols. Dus de plaats is er maar hebben daar nu ping pong tafels gezet.
Het eten is nog steeds zeer vers en uitgebreid. De obers in de Main restaurant spreken veel beter engels en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat ik ook minder vond dit jaar was de alcoholische drank aan de bar s'avonds GEEN LUXE merken zoals Jack Daniels , Crown Royal, Highland Park, Rémy Martin, Davidoff maar alleen brol uit eigen land. Vroeger waren er allemaal luxe dranken die wij Belgen en Nederlanders thuis ook drinken. En ook van die vieze frisdranken Pepsi en andere uit het machine . Vroeger Coca cola en gene nep. Ook aan het strand werd toen alles in een glas gedaan en nu bekertjes. Dit jaar kon men ook niet lekker chillen in de lounge zetels bij de bar want daar stond nu een podium met stoeltjes en veel lawaai. Het vroegere management was slimmer die hadden dat bij het strand staan . Plaats genoeg maar slecht georganiseerd dit jaar. Bij de ingang van het hotel hebben ze nu een klein lelijk autootje geplaatst en neemt veel charme weg van het interieur dat vroeger meer klasse uitte. Het Vroegere Management deed het veel beter dan NU Alkoclar en dat vind ik spijtig. Het zal zeker te maken hebben omdat ze zich nu richten op Turkse toeristen omdat er bijna geen Belgen of Nederlanders te bespeuren zijn in Bodrum. Op deze manier zal het vlug 1 Ster minder waardig worden

Kamertip: Swim Up zijn de beste kamers. Altijd plaats bij het zwembad. Hier geen handdoekje leg zoals bij vele.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Alkoçlar H, CRM Management- Alkoclar Hotels& Resort van Thor by Alkoclar Exclusive Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2017

Dear ‘’Resy28’’,
Thank you for taking time to share your detailed review about Alkoclar on TripAdvisor. Your comments and advices are very important and valuable for us. The details you stated in your comments have been shared with the Hotel Management team and will be highly considered as soon as possible. We would like to inform you that the necessary measures will be done shortly in accordance with Alkoçlar quality standards.
We would like to thank you for your contribution to our development and improvement.
Hope to see you again Alkoclar Family.
Kind Regards,
Alkoçlar Group CRM Management
crm@alkoclar.com.tr

Beoordeeld op 9 juni 2017

Ik ben hier in mei 2015 geleden ook hier geweest, toen perfecte tijd gehad en heerlijk tot rust gekomen. Dit keer (mei 2017) heeft management bedacht dat je de hele dag van muziek MOET genieten, dus aan de poolbar en op het strand staat de muziek knalhard aan van 10.00 - 18.00 en is er buiten geen 'stil' plekje te vinden. Als je de pech hebt aan 't zwembad te zitten tussen de poolbar en 't strand heb je van 2 kanten gedreun. Het zwembad is echt gigantisch, prachtig, heerlijk kunnen zwemmen, swim-up kamer is echt de moeite waard, het eten is zeer goed. Als je echter op zoek bent naar rust zou ik willen zeggen zoek alsjeblieft verder.

Kamertip: Swimup kamer is echt super. eigen jacuzzi in de kamer, eigen zitje aan 't zwembad
  • Verbleef: mei 2017, reisde alleen
Alkoçlar H, CRM Management- Alkoclar Hotels& Resort van Thor by Alkoclar Exclusive Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2017

Dear ''jurjendegroot'',
First of all, we appreciate your choice; it is our pleasure to welcome you in Thor by Alkoçlar Exclusive.
We want to thank you for taking your time and your effort to share your comments about our hotel on Tripadvisor.com.
Your opinions and observations are with greatest importance and assistance to us in order to be able to achieve the constant improvement, the guest satisfaction and the high quality service we strive. Thank you for your assistance.
We are looking forward to welcome you again at our Alkoçlar Hotels& Resort.
Kind Regards,
Alkoçlar Group CRM Management
crm@alkoclar.com.tr

Beoordeeld op 28 juli 2016

Over het algemeen is het een prachtig hotel met geweldige zwembaden en een leuk strandpaviljoen. De kamer was het toppunt, mooi verzorgd (elke dag gekuist) en zeker ruim genoeg. Het eten was zeker voldoende gevarieerd, maar voor een culinaire ervaring moet je zeker niet persé naar dit hotel afzakken. We hadden een fantastische tijd, en hierdoor hebben enkele mankementjes ons zeker niet gestoord. Maar ze waren er wel. Het personeel is over het algemeen heel erg onervaren. Ze doen hun best en zijn steeds vriendelijk, maar weten niet goed van aanpakken. Er zijn enkele meer ervaren medewerkers die alles in goede banen moeten leiden. De ober in het à la carte restaurant was dan wel weer uitmuntend en zeer vriendelijk. De drankjes aan het zwembad zijn zeer lekker en verzorgd, jammer dat in alle cocktails de alcohol zo goed als afwezig was. De kamer is uitgerust met een tablet, deze werkte echter niet naar behoren. We hebben dan ook soms de receptie moeten bellen om deze terug te doen werken. We zouden dit hotel zeker aanraden, maar hou in het achterhoofd dat er nog enkele verbeteringen moeten gebeuren voor het echt een superdeluxe 5* hotel is.

Kamertip: De swimup-kamers hebben heel weinig zonlicht. Wij hadden een deluxe kamer met jacuzzi en deze was perfect.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
fulyahalac, Ön Büro Müdürü van Thor by Alkoclar Exclusive Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016

Dear Valued Guest;

Thank you very much for your precious comments about our lovely Hotel.
Your comments and suggestions are very important for us to improve our services.
We look forward to see you again in Thor Luxury Hotel to see the changes and improvements.

with my best wishes & Regards

Beoordeeld op 4 juni 2016

Super mooi hotel op korte afstand van Bodrum. Met de hotelshuttle kun je aantal keer per dag voor 10TL pp per enkele reis naar bodrum gaan. De terugreis kun je ook makkelijk doen met een dolmus voor slechts 3,30TL pp en dan loop je vanaf de hoofdweg in 5 minuten naar beneden. de berg is nogal steil naar het hotel maar naar beneden lopen is geen enkele moeite. De taxiservice is ook prima echter iets prijziger (45TL) per enkele reis. Het hotel is op ongeveer 7 km vh centrum dus makkelijk per shuttle / dolmus te bereiken.

restaurant : super schoon - lekker vers warm gevarieerd eten! perfecte service. altijd mooie ingedekte tafels. schoon bestek, mooi glaswerk. gewoon goed dus!

bar : overal wordt je persoonlijk bediend en krijg je een bijbehorend glas bij je drankje. Alles is goed gekoeld en perfect op smaak gemixt. Wij hadden een swim up room en werden zelfs voor de kamer bediend. Wij zijn hier 8 dagen verbleven en ik denk dat we zelf 3 x naar de bar zijn gelopen om drankjes te halen... de rest van de tijd was er altijd wel een ober in de buurt.

Het hotel is 16+ en staat hoog aangeschreven bij de Turkse bevolking en je merkt ook dat hier een ander slag publiek komt... er is een verdwaalde "oostblokker" maar hier heb je verder geen last van en er is ook geen teken van overmatig alcohol gebruik. Als je rust zoekt in een mooi luxe hotel met goede service zonder te veel poespas dan moet je hier zeker boeken!

Kamertip: Wij hebben genoten van de dekluxe 2p kamer met jacuzzi en pool access. Je hebt dan ook eigen gereserveerde bedjes
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
fulyahalac, Ön Büro Müdürü van Thor by Alkoclar Exclusive Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2016

Dear valuable guest;
Thank you very much for your time and precious comments about Thor Hotel and staff.
Our greatest happiness is to hear that you left our hotel with wonderful memories.
We will be very happy to see you in our lovely Hotel again.

with my best wishes & regards

Beoordeeld op 27 juni 2015

Een prachtıg hotel rustıg gelegen geen lawaaı van de buren lekker eten alle nodıge accmodatıe voor een zeer rustıge vakantıe maar de omgevıng - Bodrum en Thorba zıjn moeılıjk te bereıken, een prachtıg hotel om rustıg te onthaasten,

Kamertip: Vraag een kamer ın blok 7
  • Verbleef: juni 2015, reisde alleen
fulyahalac, Yönetici van Thor by Alkoclar Exclusive Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2015

Dear Josef & Marie Jeanne;

Thank you very much for your precious comments about our Hotel.
Your comments are so important to improve our service quality.
We are so happy to hear that you enyoyed your holiday in our Hotel.
Once again I want to thank you about your good comments and we look forwad to see you again in Thor Luxury Hotels & SPA.

Yours Sincerely