Hacer K

Candyland

Beoordeling van Vogue Hotel Supreme
5,0 van 5 bollen4 jun 2024 beoordeeld
De leukste hotel waar wij ooit zijn geweest! Zeer kindvriendelijk en de beste service die je maar kunt krijgen. Wij verblijven er een week en dit is ons 2e dag, wij hebben het erg naar ons zin. Candyland is echt een next level ervaring, de design en aquapark. Er is veel keuze uit gerechten enn een aparte ruimte waar kinderen kunnen eten en spelen. Wij zijn erg tevreden en komen zeker weer terug!
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
    € 3.455
1.5 km van Vogue Hotel Supreme
Meer hotels in Torba bekijken
Beoordeeld op 30 mei 2024

Mooie hotel met goede voorzieningen, leuk en kindvriendelijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik zal het zeker aanraden.
Restaurant is groot en qua keuze erg ruim, eten is erg lekker! Hygiene is ook top en de medewerkers zijn erg vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 25 mei 2024

Een van de beste hotels waar we zijn geweest in Turkije ze hebben letterlijk alles op het verblijf themapark zwempark en meerdere zwembaden waaronder ook een verwarmd bad.

We hebben reeds al vele bezocht enkel is dit er wel een waar we zeker terug willen komen.

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 14 augustus 2023

Groot en goed overzichtelijk hotel. Echt een paleis voor de kinderen. We hebben heerlijk gegeten en vooral de zoetigheden waren niet super goed!! Als je hier met je gezin komt, kan je de de kinderen veilig bij de kidsclub achterlaten. Kwaliteit-prijsverhouding is top!! We hadden een groot kamer voor ons vier. Wij hebben top vakantie gehad. We wilden het graag nog 3 dagen verlengen, maar helaas was het hotel vol.

Kamertip: Zoek de relaxpool, heerlijk als je even rust wil.
Datum van verblijf: augustus 2023
Vogue Hotel Supreme Bodrum, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Vogue Hotel Supreme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2023

Geachte gast,

Allereerst willen wij u bedanken voor de tijd die u heeft doorgebracht in Vogue Hotel Supreme. Gasttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we hechten veel waarde aan de positieve ervaringen van gewaardeerde gasten zoals uzelf.

Het doet ons veel plezier te zien dat u onze inspanningen waardeert en vriendelijke opmerkingen maakt. De zorgvuldig ontworpen, comfortabele en stijlvolle kamers, evenals het brede scala aan voorzieningen die wij bieden, zijn een grote bron van voldoening voor ons.

Bovendien is ons toegewijde team vastbesloten om hoogwaardige service te bieden met een vriendelijke en behulpzame benadering. Onze medewerkers streven ernaar om een onvergetelijk verblijf voor onze gasten te creëren, met persoonlijke aandacht voor eenieder van hen.

We zijn werkelijk verheugd te horen dat u volop heeft genoten van uw verblijf in Vogue Hotel Supreme. We zullen blijven werken om onze gasten een unieke ervaring te bieden die zij zullen koesteren.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen en meer onvergetelijke herinneringen te creëren voor u en uw dierbaren. We staan klaar om u een droomachtige vakantie te bieden.

Vogue Hotel Supreme Management

Beoordeeld op 12 juni 2023 via mobiele applicatie

Zeer tevreden, goede service, lekker eten. Vriendelijke mensen. Zwembaden zijn proper. Voor de kinderen is er van alles voorzien. Zowel eten als Candy land. Alles is gratis en wordt vollop aangeboden. Het strand is zoals op de foto en uiteraard ook heel proper. De hamam is ook zeker de moeite waard en er zijn ook tal van recreatieve dingen te doen. Al bij al, een hotel waar kinderen zeer welkom zijn.

Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde alleen
Vogue Hotel Supreme Bodrum, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Vogue Hotel Supreme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2023

Vogue Hotel Supreme Management

Beoordeeld op 23 mei 2023 via mobiele applicatie

Na de leuke vakantie vorig jaar in Vogue zagen de wekenlang uit naar terug een weekje in dit hotel ..., helaas dit was toch wel minder dan 2022. Te beginnen met de kamer, eerste dag geen warm water uit de kraan, even naar receptie en probleem zou worden opgelost, nooit iemand gezien en dag erna nog steeds koud water, terug naar receptie en toen wel goed geholpen door Angelina en nieuwe kamer gehad. Bedankt Angelina good job !

Het waterpark zou gesloten zijn tot 15 mei volgens Corendon, ok we kwamen toch aan de 14e dus dagje ging het niet maken, toen we gingen kijken de 16e bleek zo goed als alles nog gesloten van de glijbanen en dit tot 31 mei, betere communicatie had wel gemogen omtrent dit.

Wel top, het restaurant, de shows iedere avond en het personeel van dit hotel, alle mensen zijn supervriendelijk, bediening aan het zwembad, in het restaurant, Yusuf vd animatie hele leuke kerel

Datum van verblijf: mei 2023
Vogue Hotel Supreme Bodrum, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Vogue Hotel Supreme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2023

Geachte gast,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw feedback. Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent over uw verblijf. Wij verzekeren u dat ons hotelpersoneel met grote toewijding werkt om onze gasten zo goed mogelijk te ontvangen en van dienst te zijn.

Wij nemen gastenfeedback serieus en nemen voortdurend stappen om de kwaliteit van onze service te verbeteren. Gastenfeedback dient als waardevolle leidraad voor ons om ons hotel voortdurend te optimaliseren en de kwaliteit te verhogen. Wees er gerust op dat we samen met de betreffende afdelingen zullen werken om dit probleem aan te pakken en oplossingen te vinden.

Wij zouden het opnieuw verwelkomen van u in ons hotel zeer op prijs stellen. We zullen ons uiterste best doen om u een positievere ervaring te bieden.

Het management van Vogue Hotel Supreme