Beoordeeld op 18 september 2018

Een super hotel, geweldige sfeer en mooie schone kamers. Lekker eten. Alle dagen worden de kamers schoongemaakt, alle dagen gevarieerd eten en bediening door aardig personeel. Voor ons een topper. Echt een plek om nog eens naar terug te gaan.
Turkse gastvrijheid in hoofdletters.

Kamertip: Tuinkamers zijn op 2 lagen beschikbaar. Vraag wat je wilt en men regelt het voor je. De gast is hier nog echt koning.
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 augustus 2018

We hadden dit hotel reeds bezocht in 2010.
Toen we deze keer aan de receptie kwamen was de man achter de balie niet echt behulpzaam. Volgens hem, omdat we het hotel reeds bezochten in het verleden, was het niet nodig bijkomende uitleg te geven. Blijkbaar was er dus op 8 jaar niets veranderd??
Idem dito bij ons vertrek (na een week) was de dame aan de balie ook nogal kort af. Er werd zelfs niet geïnformeerd of onze vakantie goed was verlopen.
Over het resort, het animatieteam, de andere medewerkers evenwel niets dan lof. Het eten was van een iets mindere kwaliteit dan 8 jaar terug, maar zeker nog aanvaardbaar. Een groot nadeel dat we ondervonden was evenwel het groot aantal Turken die zich in het hotel ophouden tijdens de vakantiemaanden en die hebben geen zin om aan te schuiven en denken dat ze een stapje voor hebben op de buitenlandse toeristen. Als je dit hotel dus wil bezoeken ga dan buiten de grote vakantie!
Bedjes zijn er genoeg in de tuin en aan het zwembad, maar je dient al rond 07u00 je handdoek te leggen zeker als je gebruik wil maken van een parasol.
De kleine attenties die 8 jaar terug nog werden bedeeld aan alle hotelgasten zijn er nu niet meer bij, ook niet meer rond het zwembad.

Mooie wandelingen vanuit het resort kun je ook vergeten, geen promenade of strandwandeling mogelijk. Je dient dus de dolmus te nemen wil je iets gaan bezoeken.

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

De isil club is niet meer wat het was. Sfeer is weg. Service en vriendelijkheid is er sterk op achteruit gegaan.Turkse toeristen worden op hun wenken bediend en de andere benadeeld en dit zowel aan het zwembad als in het restaurant. Als je niet oplet pikken ze je parasol als je even het water ingaat.
Wij kwamen hier om opnieuw met te catamaran te kunnen varen. Helaas slechts 1 boot meer en die is voortdurend kapot en echt iets ondernemen om te herstellen doen ze niet.
Wij zijn sterk ontgoocheld en komen absoluut niet meer terug.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 27 juni 2018 via mobiele applicatie

Last minut reisje naar Turkije geboekt. We belandde in een werkelijk prachtig maar vooral gastvrij hotel. Wat zijn de mensen daar gedienstig vriendelijk en warm. Er heerst een ontspannen sfeer. Er zijn veel Franse gasten aanwezig omdat dit vroeger een club med betrof. Het personeel spreekt dus Frans en wat Engels. Wat je ook vraagt .... ze regelen het voor je. Ze behandelen je als een koning. Het eten is veruit het beste dat ik ooit in een dergelijke formule had gekregen. Zeer gevarieerd en lekker. Een hele ruime keuze en uiterst vers. Je kan er letterlijk op elke moment van de dag eten en drinken. All in......
De animatie is erg goed....ze maken er zeer veel ambiance, doen je goed voelen, werkelijk top. Bijna elke avond kan je naar een show gaan kijken met popcorn en een biertje. Of je zakt af de bar en vraagt er een cocktail. Zeer degelijk gemaakt en met heel veel zorg gepresenteerd. Wat een goed team. Vooral Gulcan, teamleider van de bar , is echt heel goed. Zij is niet voor niets kapitein van dat schip. Bedankt Gulcan.
De kamers zijn zeer ruim en gerieflijke alleen het design is niet mijn meug maar dat is heel persoonlijk. De kamers zijn kraaknet.
Ik kan deze accommodatie zeker aanbevelen en ik ga binnenkort terug boeken.
Bedankt team Isil Milta .

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat hebben wij genoten. Heerlijk hotel! Laagbouw, kleinschalig, perfecte service. Alle staf is onwijs aardig. Eten is afwisselend en lekker. Zeer kindvriendelijk maar in onze tijd amper kinderen (heerlijk!). Onze zoon van 4 heeft zich hartstikke vermaakt. Volgend jaar komen wij zeker terug!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie