Beoordeeld op 11 augustus 2018

Nog nooit in zo'n goor hotel geweest , alles wat met hygiëne te maken heeft kennen ze daar absoluut niet , kamers worden niet ge poetst openbaar sanitair is gewoon goor , wel mooie tuin , de badkamer en douche is zo klein dat zelfs ik , amper 1 m 69 niet comfortabel kan douchen , op het toilet moet je schuin zitten wegens plaats gebrek , 'morgens koffie uit plastieken bekers , 'avonds wijn (?) uit bierglazen

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier een hele week geweest. All-inclusive. De kamer is basic, bedden zijn goed en airco is zeker een geschenk. Badkamer is aan de kleine kant, niet enorm proper (klacht ingediend via ons reisbureau, Neckermann, compensatie gekregen voor gratis uitstap. Wat top was btw; kamerwissel aangeboden maar geweigerd).

Deftig terrasje. WiFi is beschikbaar maar is met momenten heel zwakjes. Je moet geduld hebben en wat geluk.

Eten is gevarieerd. Elke avond is er bbq (köfte, lamskotelet, vis of kip,...). Vers pittavlees. Veel groentjes, veel soorten kaas. Elke dag ook andere warme gerechten. Altijd pasta, frietjes, purree...

Ontbijt is ook in orde. Koffie is maar flauwtjes!

Veel drankjes, je mag alles kiezen maar onnozele plastieken bekertjes. Wijn is niet te drinken. Cocktails zijn ok, maar smaken allemaal hetzelfde.

Handdoeken aan het zwembad vroeg genoeg ergens gaan leggen, of je hebt slechte/geen plekken.

Personeel is vriendelijk, wanneer ze zin hebben. Zeker aanrader is gaan eten telkens boven het restaurant. Prachtig uitzicht en ze zijn daar enorm vriendelijk.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 augustus 2016

Reeds bij onze aankomst merken we een totaal verouderd hotel , aan de receptie sprak haast niemand een woordje Engels , frans of Duits er was totaal géén organisatie , zonder enige uitleg bleven we samen met de andere aangekomen gasten maar staan tot 14 u , Op naar de kamers , klein maar netjes , een piep kleine verouderde douche , géén zeepjes geen strandlaken ,
Hop naar het restaurant netjes maar ook hier een complete chaos , tafel niet afgeruimd , schotels niet aangevuld , de wijn of andere dranken moet je zelf halen aan een aparte bar , wijn word er geserveerd in bier glazen ?? .
De aangeboden gerechten zijn wel lekker bereid .
Er zijn 2 bars waar telkens maar 1 ober werkt en dit voor een hotel met meer dan 500 gasten , dus ook hier chaos , géén tafelservice dus alles moet zelf gehaald worden , zéér beperkte keuze , flets bier getapt zonder kraag
3dagen van de 7 nachten géén poetsvrouw gezien , onze asbak hebben we na 4 dagen zelf moeten legen
Dus kort uitgelegd dit hotel heeft een héél groot tekort aan management , controle op het personeel is er niet en doet maar zowat waar ze zin of niet in hebben

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 juni 2016

Leuk voor kleine kinderen met 2 glijbanen, eten is goed, personeel vriendelijk..hadden een dubbele kamer met 2 volw en onze dochter van 1, het hotel ligt vlakbij een bushalte vanaf hier kun je met de dolmus naar Bodrum of met de boot naar Kos

Kamertip: Met ferry naar kos
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 1 november 2015

Een heel mooi Resort gelegen in een hele mooie Tuin die dagelijks onderhouden wordt\er lopen ook mensen de hele dag rommel op te vegen zodat alles er netjes uitziet, vriendelijk personeel die over het algemeen engels / duits spreken en als ze je niet begrijpen roepen ze er iemand bij, er is ook een Turkse man Metim, die prima Nederlands spreekt, Het eten is erg goed voor elk wat wils, de etensbakken zij voorzien van Roldeksel en al iedereen ze na gebruik netje dichtdoet blijft het eten lekker warm, als iets op is wordt het direkt bijgevuld, het complex ligt op 10 meter (!) lopen van het strand.
De kamers zijn niet echt groot, maar ik had een twee persoonskamer en die was groot genoeg, hoe de andere kamers waren weet ik niet.
Hier en daar kan het complex een opknapbeurt gebruiken (schilderwerk e.d.) maar dat is ook logisch aan het einde van het seizoen.
Ik heb het prima naar mijn zin gehad, ik ben zeker van plan om terug te komen, en er zijn altijd mensen die iets te klagen hebben maar vergeet niet dat je in een ander land met een andere cultuur en gewoontest te gast bent !

• Verbleef: oktober 2015, reisde alleen
BODRUM_PARK, Front Office Manager van Petunya Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your nice feedback on Tripadvisor. Every positive feedback motivates us more to provide an excellent service to make our guests feel comfortable and welcome.

It would be great to welcome you again at smartline Petunya Beach.

Kind Regards,
Fatih Akbaş